Czy wprowadzać w błąd pracownika?

61. Data: 2006-07-04 16:15:52

Temat: Re: Re(ot): Czy wprowadzać w błąd pracownika?
Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message
> news:e83ion$9nm$1@inews.gazeta.pl...
>

> Lozen nie zalalo Cie?

Nie, dzieki :) Ale przez moment czulam sie jak na bezludnej wyspie ;)
Kasia
PS. O maly wlos przegapilabym Twoj post, wlasnie odznaczylam cala grupe
jako przeczytana. Jeszcze raz dzieki za pamiec :)

62. Data: 2006-07-04 16:26:16

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message
>

> Lozen nie zalalo Cie?

Kawa na mnie jeszcze nie podzialala i zapomnialam dodac - Happy 4th of
July! :)
Kasia

63. Data: 2006-07-04 17:25:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawa na mnie jeszcze nie podzialala i zapomnialam dodac - Happy 4th of
> July! :)

dzieki i wzajemnie. dobrze, ze u Was sucho :)

pozdrawiam

iwon(k)a

rozwiazanie umowy o pracę
Dzień dobry, czy jest tu jakaś rodzina?
[ot] [prywata] do Pandory
chorwacja z jedynakiem szukamy towarzyszy zabawy
tajemnicze wydatki, długi żony- długie. co z tym zrobić?