"pierdol" czyli moja obsesja...

1. Data: 2000-08-17 16:34:22

Temat: "pierdol" czyli moja obsesja...
Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Ostatnio lapie sie na tym, ze szukam tylko i wylacznie postow Ninki Pierdol,
czytam je, oburzam sie przy tym niemilosiernie i odpisuje... Taka mala
obsesyjka... A przeciez, nic nie mam do tej dziewczyny bo w sumie to jest
calkiem OK. Zastanawiam sie co sprawilo, ze popadlem w ta obsesje... Moze to
ten pozbawiony emocji ton, pewnosc siebie i inteligencja bijaca z jej
postow... Tak czy siak, ja czytajac dostaje drgawek, pewnie nabawie sie
nerwicy... Oczywiscie zartuje, ale zastanawia mnie jak to sie dzieje, ze tak
bardzo mnie wkurza gdy ktos podchodzi zupelnie bez emocji do moich pelnych
wyrazu postow (sorry: pustakow ;-) )

Pozdrawiam

Mark...

PS. Ten post potraktujcie z przymruzeniem oka albo czego tam chcecie...

1. Data: 2000-08-18 04:42:38

Temat: Re: "pierdol" czyli moja obsesja...
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Mark Smys" <s...@p...com> writes:

> nerwicy... Oczywiscie zartuje, ale zastanawia mnie jak to sie dzieje, ze tak
> bardzo mnie wkurza gdy ktos podchodzi zupelnie bez emocji do moich pelnych
> wyrazu postow (sorry: pustakow ;-) )

Hm.. moze dlatego, ze podswiadomie oczekujesz jakiejs reakcji (nie
wiem jakiej), reakcja owa nie nastepuje no to sie denerwujesz...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-18 12:13:24

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ninka napisała:

> Hm.. moze dlatego, ze podswiadomie oczekujesz jakiejs reakcji (nie
> wiem jakiej), reakcja owa nie nastepuje no to sie denerwujesz...

Chyba masz rację, zawsze gdy już prawie jestem u celu, gdy czuję, że
wreszcie jestem górą, Ty milczysz... a ja dostaję białej gorączki ;).

Pozdrawiam i dziękuję za rzeczową odpowiedź...

Mark...

1. Data: 2000-08-18 20:40:46

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Mark Smys" <s...@p...com> writes:

> Chyba masz rację, zawsze gdy już prawie jestem u celu, gdy czuję, że
> wreszcie jestem górą, Ty milczysz... a ja dostaję białej gorączki ;).

A dlaczego chcesz byc gora?
Sam sobie na to odpowiedz.

Kiedy przestaniesz dyskutowac na zasadzie udowadniania komukolwiek
czegokolwiek i bycia gora, wtedy emocje ci opadna i zaczniesz bardziej
merytorycznie podchodzic do wypowiedzi adwersarzy.

1. Data: 2000-08-18 22:59:50

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller Pierdol itd napisała:

> A dlaczego chcesz byc gora?
> Sam sobie na to odpowiedz.

W zasadzie to ja nie chce byc gora, poprostu nie lubie bufonow... Chcialbym
abys kiedys byla dolem, nic wiecej...

> Kiedy przestaniesz dyskutowac na zasadzie udowadniania komukolwiek
> czegokolwiek i bycia gora, wtedy emocje ci opadna i zaczniesz bardziej
> merytorycznie podchodzic do wypowiedzi adwersarzy.

Pewnie jak zawsze masz racje, ale niestety bardzo emocjonalnie podchodze do
postow, a szczegolnie do Twojego pierdol, to mi troszke zaciemnia obraz
sytuacji. Postaram sie jednak zastanowic nad Twoja rada, moze cos w tym
jest... Nawiasem mowiac, mam pytanko, czy ty pracujesz w zawodzie
psychologa?

PS. Mam wrazenie, ze ostatnio przesadzam... A moze to tylko wrazenie?

1. Data: 2000-08-19 00:32:04

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Mark Smys" <s...@p...com> writes:

> W zasadzie to ja nie chce byc gora, poprostu nie lubie bufonow... Chcialbym
> abys kiedys byla dolem, nic wiecej...

A dlaczego uwazasz, ze ja jestem bufon? czy czasem nie dlatego, ze
nazwa hosta jest jaka jest a Tobie wbito do glowy ze takich wyrazow
sie na forum publicum nie uzywa? A w kazdym razie, kazdy, kto ich
uzywa to idiota w dresach?
Czy nie jest tak, ze denerwuje Cie wlasnie to, ze ja nijak sie w tych
schematach nie mieszcze?
Chcesz wiec za wszelka cene mi udowodnic, ze jednak to Ty masz racje,
zeby zniwelowac przykry dysonans poznawczy ktorego doswiadczasz?

[oczywiscie to domniemania ale jak narazie wpasowuja sie w to co
piszesz].

> Pewnie jak zawsze masz racje, ale niestety bardzo emocjonalnie podchodze do

Nie zawsze mam racje, nie tworzmy niepotrzebnych mitow :)

> [...]
> sytuacji. Postaram sie jednak zastanowic nad Twoja rada, moze cos w tym
> jest... Nawiasem mowiac, mam pytanko, czy ty pracujesz w zawodzie

Nie. W zawodzie "software engr" :)

> PS. Mam wrazenie, ze ostatnio przesadzam... A moze to tylko wrazenie?

Chyba sie zaczynasz zapetlac...

1. Data: 2000-08-19 03:36:25

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:
> A dlaczego uwazasz, ze ja jestem bufon? czy czasem nie dlatego, ze
[..]

A może dlatego, że ZMUSZASZ ludzi do czytania wulgaryzmu?

Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-19 11:04:08

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ninka napierdolila:

> A dlaczego uwazasz, ze ja jestem bufon? czy czasem nie dlatego, ze
> nazwa hosta jest jaka jest a Tobie wbito do glowy ze takich wyrazow
> sie na forum publicum nie uzywa?

Ja pierdole, to je sie uzywa? Nie wiedzialem...

> Nie. W zawodzie "software engr" :)

Ulzylo mi... Przynajmniej nie bede mial urazu do psychologow...

> Chyba sie zaczynasz zapetlac...

Bo widzisz, marny ze mnie software engr

Pozdrawiam ze szczegolnym naciskiem na "pierdol" oczywiscie.

Mark...
s...@p...ninke.pl

1. Data: 2000-08-19 13:03:50

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA napisał(a) w wiadomości:

>A może dlatego, że ZMUSZASZ ludzi do czytania wulgaryzmu?

pozwolicie że się wtrące.
Nikt nikogo do niczego nie zmusza.
Ja wolę taki wulgaryzm od takiego co ma grzeczny adres a sadzi wulgaryzm w
poscie co drugie słowo.
Zenek

1. Data: 2000-08-19 18:01:50

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek wrote:
> Nikt nikogo do niczego nie zmusza.

Jak to nie zmusza? Wchodzę na grupę i co pierwsze się rzuca w oczy ?

n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net
n...@p...ninka.net

To ja pierdole taką grupę!

> Ja wolę taki wulgaryzm od takiego co ma grzeczny adres a sadzi wulgaryzm w
> poscie co drugie słowo.

A ja nie widzę różnicy. Nie miotam mięsem w listach, ale ciekaw jestem
jak byś zareagował gdybym jako usera i domene sobie wpisał

zydow.do.gazu.net albo
polacy.na.mydlo.net ???

Chyba jakaś kultura powinna obowiązywać, czy też jestem w błędzie???

Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Re: Internet a ludzie
Re: Internet a ludzie
Re: Internet a ludzie