pojemniczki tupperware

1. Data: 2003-03-18 21:53:29

Temat: pojemniczki tupperware
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, czy ktos z was korzysta z tych pojemniczkow i moze napisac, czy
one sa naprawde takie fajne, jak o nich mowia? ja sie zachwycilam
fukncjonalnoscia ich, kolorami i estetyka. kupilam "cud kuchenny" i waham
sie nad nastepnymi. cud zanioslam do pracy, zalewam makaron wrzatkiem, po 5
min. odcedzam i dodaje sos. w pracy taki szybki obiadek smakuje bajecznie.
ale inne pojemniki maja inne funkcje, glownie to, zeby salata, pieczarki czy
natka nie wiedly w pare dni po kupieniu, ser nie wysychal itd. ciekawa
jestem czy rzeczywiscie tak sie dzieje i na jakiej zasadzie to dziala? cena
tych pojemniczkow do analogicznych zeptera jest nieporownanie mniejsza.
szukalam w googlach, ale temat ten chyba nie byl poruszany na grupie, bo nic
nie znalazlam.

1. Data: 2003-03-18 22:08:02

Temat: Re: pojemniczki tupperware
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "rena" <r...@p...pl>
Subject: pojemniczki tupperware

Rena, a nie ma ich na jakiejs stronce www?
Mnie by interesowaly, szczegolnie cena i pojemnosc...
Ale takze wyglad... bowiem.. prawde mowiac, nie do konca wiem, o czym mowisz.
Pozdrowka :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-03-18 22:23:39

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tupperware ma swoją stronkę (adresu nie pamiętam), ale niestety można to
cudo (- moja koleżanka jest zachwycona !!!) kupić tylko u przedstawiciela -
dealera.
Larysa...

1. Data: 2003-03-18 23:27:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Mar 2003 23:23:39 +0100, "Larysa"
<l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>cudo (- moja koleżanka jest zachwycona !!!) kupić tylko u przedstawiciela -

http://order.tupperware.com , mozna wejsc przez
www.tupperware.com

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-19 08:26:24

Temat: Odp: pojemniczki tupperware
Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.
> http://order.tupperware.com , mozna wejsc przez
> www.tupperware.com
jest tez polska stronka:
http://www.tupperware.pl/

pozdr
Venna

1. Data: 2003-03-19 16:01:25

Temat: Re: pojemniczki tupperware - długie
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> sluchajcie, czy ktos z was korzysta z tych pojemniczkow i moze napisac,
czy
> one sa naprawde takie fajne, jak o nich mowia?

Dzień dobry....... ja kiedyś sprzedawałam te pojemniczki. " Biznes" upadł,
gdy już nikt nie chciał pozwolić zrobić mi u siebie prezentacji. W ofercie
są rzeczy warte swojej ceny, jak i takie, które można sobie podarować. Mam
już kilka lat niektóre z nich i działają bez zarzutu. " Cud kuchenny" jest
niezły do biura jako alternatywa mikrofalówki, albo na działkę. Makaron
gotowany w tym jednak zalatywał mi surową mąką mimo że był ugotowany. Raz
miałam niemiłą przygodę z rybą. Ugotowałam ją w " cudzie"..... a potem
chorowałam po niej strasznie. Może jednak takie rzeczy bezpieczniej gotować
tradycyjnie. Kiełbaski, parówki, można odgrzać bez problemu. Makaron
gotowałam dla psa. Polecam świetną i zajmującą niewiele miejsca stolnicę do
której ciasto się nie przykleja, wałek z ciepłą wodą, do którego też sie nie
przykleja. Polecam również miskę do wyrabiania ciasta drożdżowego, którą ja
używam do mieszania sałatek. Zamyka się taką michę, potrząsa pare razy i już
jest dokładnie wybełtane. Rzeczywiście żywność przechowywana w tych
pojemnikach jest dłużej świeża, ale nie tak długo jak w tych zamykanych
idealnie hermetycznie. Z drugiej strony, kto potrzebuje trzymać żywność w
lodówce przez miesiąc? Świetnie mi się sprawdza od lat Shaker.
Błyskawicznie rozmiesza wodę z mąką, czy smietaną do zagęszczania potraw. W
pojemniku na sałatę, można ją przechowywać prawie przez dwa tygodnie. To
samo z pojemnikiem na ser - do dwóch tygodni zachowuje świeżość. Nie polecam
natomiast takich gadżetów jak solniczki plastikowe po 10 zł (za moich czasów
była taka cena), bo są to tylko zwykłe solniczki - nic więcej. A polska
strona firmy wygląda tak:
http://www.tupperware.pl/today/1543.html
-mirka

1. Data: 2003-03-19 16:26:21

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa <m...@p...info> napisał(a):
> W ofercie są rzeczy warte swojej
> ceny, jak i takie, które można sobie podarować. Mam
już
> kilka lat niektóre z nich i działają bez zarzutu.

Ciekawy opis:)
Ale nigdzie na www nie jest podana cena tych "cudow",
mikserow, shakerow, miseczek - chocby tylko
orientacyjna.

Iris

1. Data: 2003-03-19 18:48:25

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Ale nigdzie na www nie jest podana cena tych "cudow",
> mikserow, shakerow, miseczek - chocby tylko
> orientacyjna.

pozbyłam się już różnych dokumentów z czasów " biznesowych", ale pamiętam,
że to były dość drogie jak na plastiki rzeczy, rzędu 15 - do ponad 100zł. "
Cud kuchenny" kosztował ok. 70 zł.
"Shaker" - 30, Stolnica - 50. Tak tylko orientacyjnie pamiętam. Ceny z lat
1998 - 99. Wśród ofert był świetny durszlak, do którego nie przykleja sie
makaron (prawda). Można przechowywać ugotowany makaron w tym durszlaku bez
lodówki do trzech dni. Osobiście nie używałam tego argumentu na
prezentacjach, bo i tak profilaktycznie chowa sie wszystko do lodówki, więc
wydawało mi się to nieistotne.
-mirka

1. Data: 2003-03-20 07:58:51

Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> " Cud kuchenny" jest
> niezły do biura jako alternatywa mikrofalówki, albo na działkę.

Witam :)

Moglabyś dokladniej wyjasnic jak ten cud dziala i w jaki sposob moze byc
alternatywa dla mikrofalowki?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-03-20 15:56:26

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Moglabyś dokladniej wyjasnic jak ten cud dziala i w jaki sposob moze byc
> alternatywa dla mikrofalowki?

dzień dobry...... "Cud" to 2 pojemniki wkładane jeden w drugi i pokrywka.
Ten wewnątrz jest trochę jak sito, czyli woda po wlaniu do niego przenika.
W dziurkowanym układamy produkt np. kiełbaskę, wkładamy do zewnętrznego
pojemnika i wlewamy wrzątek. Zamykamy pokrywką i czekamy np. 10 minut. Po 10
minutach wyciągamy wewnętrzny pojemnik z ugotowaną kiełbaską. Na
prezentacjach robi się w ten sposób rosołek z kurczaczka. Zdrobnienia
celowe, bo kurczak to przeważnie kawałek odfiletowany, a rosołu nie wychodzi
zbyt dużo. Ot akurat żeby się posilić w pracy. Ten kurczak w rosole jest
ugotowany po ok. 25 minutach. Instrukcja uprzedza, żeby nie podglądać i nie
podnosić pokrywki przed czasem, bo zakłóca sie obieg energii.
Mikrofalówki to nie zastąpi oczywiście, ale to co można podgrzewać w wodzie
to da się w "cudzie" podgrzać, a nawet ugotować.
Firma słynie ze śmiesznych pretensjonalnych nazw, nie tylko cud kuchenny,
jest też " Zosia Samosia", która jest po prostu tarką i wcale nie trze sama,
" Tęczowa szklarnia", " Świeży Gabinet" i tym podobne.
mirka

Jak smazyc kotlety ziemniaczane
pomozcie...
marcepan