porzadki

1. Data: 2001-03-25 15:04:14

Temat: porzadki
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochote zrobic male wiosenne porzadki w swoim cialku. Czy ktos moze
moglby sie podzioelic fachowa wiedza na temat "glodowki sokowej"?
Bylabym bardzo wdzieczna

Gosia

2. Data: 2001-03-25 15:20:03

Temat: Re: porzadki
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> Mam ochote zrobic male wiosenne porzadki w swoim cialku. Czy ktos moze
> moglby sie podzioelic fachowa wiedza na temat "glodowki sokowej"?

a lubisz wrzodziki ?

3. Data: 2001-03-25 15:45:36

Temat: Re: Re: porzadki
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>a lubisz wrzodziki ?
Hmm, czy cos sugerujesz?

Gosia

4. Data: 2001-03-25 16:38:52

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Mar 2001 17:04:14 +0200, gosia wrote:
>Mam ochote zrobic male wiosenne porzadki w swoim cialku. Czy ktos moze
>moglby sie podzioelic fachowa wiedza na temat "glodowki sokowej"?

A na czym polega ta glodowka? Na piciu tylko sokow i nie jedzeniu niczego?
Co dokladnie chcesz przez to osiagnac?

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 11/29/2000 3:41pm
-'7' `L' ---Entropy isn't what it used to be...

5. Data: 2001-03-25 16:58:45

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na czym polega ta glodowka? Na piciu tylko sokow i nie jedzeniu niczego?
> Co dokladnie chcesz przez to osiagnac?
latwo sie nabawic wrzodow,
w koncu soki to kwasy, a bez oslony tluszczowej i bialkowej beda
wyzeraly wysciolke zoladka i jelit wraz z kwasami trawiennymi.

6. Data: 2001-03-25 18:11:27

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> latwo sie nabawic wrzodow,
> w koncu soki to kwasy, a bez oslony tluszczowej i bialkowej beda
> wyzeraly wysciolke zoladka i jelit wraz z kwasami trawiennymi.

Moze niezbyt precyzyjnie sie wyraziles :-)
Ale co do wrzodów zoladka to sie zgadzam.

Druga sprawa, to niejedzenie tluszczu przez dluzszy czas powoduje zaleganie
zólci w woreczku. Na skutek procesów osmotycznych zólc sie zageszcza i
wytracaja sie kamienie.

Trzecia sprawa, to organizm na glodówce ogranicza SPM, czyli szybkosc
podstawowa metabolizmu. Ogranicza wiec takze usuwanie toksyn, które zawarte w
sokach roslinnych pozostana w organizmie i go dodatkowo zatruja.

Czwarta sprawa, to czerpanie z zapasów wlasnych. Oczywiscie organizm siegnie
do zapasów tluszczu, ale takze do zapasów bialka z miesni.
Po skonczeniu glodówki zapasy tluszczu jest odbudowac latwo, ale bialka miesni
znacznie trudniej. Mamy wiec bilans taki, ze mamy wiekszy udzial tluszczy w
ciele, a mniejszy miesni. Powtarzajace sie glodówki, odchudzania, posty czynia
ten bilans za kazdym razem gorszym, czyli wyniszczaja organizm.

Piata sprawa to zawartosc cukrów w sokach. Jezeli to beda soki owocowe, to
zawarty w nich cukier bedzie przetwarzany w szlaku pentozowym z powodu
niedostatku bialka, a nie w szlaku glikolizy.
Szlak pentozowy prowadzi do wytwarzania tluszczu przez watrobe. Prosta droga
do otluszczenia watroby.

Jest jednak jeszcze przyjemna czesc glodówki dla której tak lubia glodówki
wegetarianie.
Otóz z braku glukozy dla zasilania mózgu watroba wytwarza ciala ketonowe.
Daje to poczucie lekkiego oszolomienia, takiego bycia "na haju". Nie jest to
grozne, ale czy nie uzaleznia psychicznie?

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2001-03-26 03:08:50

Od: "Stanisław Rogoziński" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w koncu soki to kwasy, a bez oslony tluszczowej i bialkowej beda
> wyzeraly wysciolke zoladka i jelit wraz z kwasami trawiennymi.

.....:)) exspert ... Ty to faktycznie jestes "ekspert" ... :)))
czyli co ... ? - jak mloda, szczupla "laska" ("bez grama tluszczu")
wypije rano sok pomaranczowy ... to ten sok "wyzre" jej soki trawienne ?
--------------------------------------
ja sie chemi uczylem dosc dawno ... ale wiem, ze KWAS moze "wyzrec"
stezona ZASADA i odwrotnie...
---------------------------------------
ale zeby sok(owocowy) jako kwas- mógl "wyzrec" ... soki (kwasy) trawienne...?????
toz to "NOBEL" ... albo
wp....ol od gosci z np. HORTEXU ... :))

8. Data: 2001-03-26 04:27:20

Od: "Stanisław Rogoziński" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99lc5l$pgf$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@p...onet.pl...
>
> Moze niezbyt precyzyjnie sie wyraziles :-)
> Ale co do wrzodów zoladka to sie zgadzam.

Ja zas się z tym nie zgadzam.
w jaki bowiem sposób ... jedząc owoce - pijąc soki
mozna się nabawić wrzodów żoładka ??
soki owocowe to nie tylko kwasy ... to równiez cukry i inne składniki
----------------------------------

> [...]
> ciele, a mniejszy miesni. Powtarzajace sie glodówki, odchudzania, posty czynia
> ten bilans za kazdym razem gorszym, czyli wyniszczaja organizm.

Ha ... święte słowa... to tak jak z naszym przotkiem, który upolował mamuta
...nazarl sięjak swinia... był syty ... a za chwile wpieprzał trawę !!
czegoś mu brakowało - ale ja mam w tym zakresie tylko wiedzę ogólną ....
.........>powyższy tekst< jest jednak .... jednym z ciekawszych tekstów jakie
w inecie przeczytałem. jak napisałem mam wiedzę ogólną -
chcę wiedzieć więcej. (bez żartów)
==========================
> [...]
> niedostatku bialka, a nie w szlaku glikolizy.
> Szlak pentozowy prowadzi do wytwarzania tluszczu przez watrobe. Prosta droga

Z tym to się jednak nie zgodzę. (no i chyba nie glikolizy .... tylko glikozy ?)
Gosia prosiła o zdanie-nia nt. "wiosennej odnowy" organizmu .... to nie jest
więźniarka
z Oświęcimia, żyjąca na kromce chleba i 2 l. soku owocowego --- prawda ??
(o głodówce sokowej pisała w " .. " - wiu)
-------------------------------------
ale i tak proszę o rozwinięcie ...tematu nadmiernego otłuszczania wątroby. Ciekawe.

> [...]
> Daje to poczucie lekkiego oszolomienia, takiego bycia "na haju". Nie jest to
> grozne, ale czy nie uzaleznia psychicznie?

ten ostatni temat ... jeszcze się z nim nie spotkałem... ciała ketonowe ?
można więcej wiadomości ? bardzo proszę.

9. Data: 2001-03-26 10:32:28

Od: "Andrzej Bienias" <a...@p...piap.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> wrote in message

[Ciach bzdury]
> Czwarta sprawa, to czerpanie z zapasów wlasnych. Oczywiscie organizm
siegnie
[...]
> ten bilans za kazdym razem gorszym, czyli wyniszczaja organizm.

W niedzielę zakończyłem szóstą, czy siódmą głodówkę w życiu - już
przestałem
liczyć. Wsrod tych głodówek były dwie głodówki dwutygodniowe, reszta
jednotygodniowa.

Nie mam wyniszczonego organizmu, Uprawiam 4 razy w tygodniu po godzinie
solidne ćwiczenia fizyczne. Do każdej takiej "rundki" ćwiczeń wchodzi między
innymi 60-70 przysiadów i "zabawa" z hantlą 7 kg.

Podczas głodówki wydolność fizyczna nieco spada, ale bez problemu wykonuję
założoną porcję ćwiczeń. Wymaga to tylko nieco więcej samozaparcia.

Po zakończeniu głodówki sprawność fizyczna szybko powraca do poprzedniego
poziomu i już dziś, w dwa dni po, biegam po schodach szybciej niż przed (bo
prawie o 10 kg lżejszy ;-) )

Co do reszty "rewelacji" L.S., to są one równie prawdziwe, jak te o
wyniszczaniu
organizmu.

Pozdrawiam,
Andrzej

10. Data: 2001-03-26 17:15:03

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Mar 2001 06:27:20 +0200, Stanisław Rogoziński wrote:

> ten ostatni temat ... jeszcze się z nim nie spotkałem... ciała ketonowe ?
>można więcej wiadomości ? bardzo proszę.

Mozg nie moze spalac tluszczow, wiec w razie braku weglowodanow
musi miec jakies inne zrodlo energii. W takiej sytuacji watroba
przerabia kwasy tluszczowe na ciala ketonowe, ktore moga byc uzywane
przez mozg, serce, itp.

Wiecej informacji to moze Ci udzielic jakis specjalista.

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 11/29/2000 3:41pm
-'7' `L' ---Entropy isn't what it used to be...

Informacje nt. wirusa HPV (Papilloma - brodawczak)?
Pierwszy polski prywatny SEX TELEFON !!! pl.sci.medycyna
"Stempel" na ramieniu
architektura mózgu?
Do uzytkownikow grupy pl.sci.medycyna