spirala

1. Data: 2003-02-25 11:55:52

Temat: spirala
Od: "Pytanka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zwracam sie z pytaniem do specjalistow lub osob, ktore mialy z tematem
doczynienia:
czy sa jakies przeciwskazania dla kobiety, ktora jeszcze nie rodzila, przed
zastosowaniem spirali?

2. Data: 2003-02-25 18:27:50

Temat: Re: spirala
Od: "KP" <k...@t...opoka.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są, bo przecież to marderstwo !!!

KP

3. Data: 2003-02-25 18:29:52

Od: "Pytanka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz to wyjasnic? Prosze.

4. Data: 2003-02-25 18:36:15

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Feb 2003 12:55:52 +0100, "Pytanka" <m...@i...pl>
wrote:

> [...]
>doczynienia:
>czy sa jakies przeciwskazania dla kobiety, ktora jeszcze nie rodzila, przed

Jest ich kilka, na przyklad zaburzenia anatomiczne macicy
(tylozgiecie, o ile sie nie myle). Wspolzycie seksualne z licznymi
partnerami ( ze wzgledu na zwiekszone ryzyko PID, miedzy innymi).
Mozna poszukac kompletna liste tych przeciwskazan na Inecie. Zaleza
one rowniez od rodzaju spirali (tak naprawde nie wyglada ona jak
spirala, obecnie).

Uwagi na temat tego, ze jest to morderstwo nalezy uznac za
nonsensowne, bo jak mozna zabic cos co jeszcze nie istnieje. Chyba, ze
mowa o IUD wprowadzonej do jamy macicy juz w trakcie trwania ciazy w
celu wywolania poronienia. Tutaj sprawa jest dyskusyjna...

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2003-02-25 22:57:11

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doczynienia:
> czy sa jakies przeciwskazania dla kobiety, ktora jeszcze nie rodzila, przed

Dla kobiety nie ale dla tego drutowanego dzieciaka.

6. Data: 2003-02-26 21:55:30

Od: "KP" <k...@t...opoka.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Uwagi na temat tego, ze jest to morderstwo nalezy uznac za
| nonsensowne, bo jak mozna zabic cos co jeszcze nie istnieje.

Jezeli przygotuje cos w rodzaju lapki na szczury,
tylko ze duzo wieksze,
umieszcze przed Twoimi drzwiami,
zadzwonie do drzwi i uciekne,
to nie jestem morderca,
bo jak mozna zabic kogos,
kogo tam jeszcze nie ma !!!
Gdy przygotowywalem urzadzenie,
Ciebie tam nie bylo.

Ze spirala jest tak samo.
Dziecko zacznie istniec,
a wtedy pulapka nie pozwoli mu zyc dalej.

Wiec jednak MORDERSTWO.

KP

7. Data: 2003-02-26 23:36:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz to wyjasnic? Prosze.

Moge. Jestes zwykla ku.wa.

8. Data: 2003-02-27 00:35:53

Temat: Re: Re: spirala
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Pamiętnego dnia Wed, 26 Feb 2003 22:55:30 +0100, "KP"
<k...@t...opoka.org.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Dziecko zacznie istniec,
>a wtedy pulapka nie pozwoli mu zyc dalej.
>Wiec jednak MORDERSTWO.

Nie wiem czy wiesz - ale wiekszosc zaplodnionych jaj ulega samoistnemu
poronieniu czy obumarciu.
Tak wiec spora czesc kobiet co miesiac morduje swoje potomstwo nawet o
tym nie wiedzac...
Trudno mi tez nazywac morderstwem uniemozliwienie zagniezdzenia sie
zaplodnionej komorki... Tym bardziej ze nowoczesne spirale maja
rowniez dzialanie podobne do tabletek antykoncepcyjnych - poza
dzialaniem mechanicznym - uwalniaja rowniez hormony.
Kazda uwolniona komorka jajowa to potencjalne dziecko. Czy postawienie
na drodze do niej plemnikom zapory z lateksu jest tez morderstwem?

Ale to juz kwesta pogladow - i raczej ciezko sie w tym temacie
dyskutuje - bo i tak do wnioskow zadnych sie nie dojdzie.
Dlatego z mojej strony EOT.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

9. Data: 2003-02-27 16:49:46

Od: "Spokes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako człowiek uważam również, że jest to zabójstwo. Nawet jeśli i tak
niektóre istoty ludzkie umrą zanim spirala je uśmierci to nie usprawiedliwia
to ich zabijania. Z resztą nie dlatego się zakłada spiralę, żeby zabić
akurat te, które i tak umrą bez pomamagania im w tym. Porównaj to sobie z
przykładem: wiadomo, że mało ludzi żyje długo ponad 80 lat, to czy wobec
tego wolno człowieka zabić w jego 80-te urodziny, bo i tak pewnie niedługo
umrze, a rodzina go nie potrzebuje i nie chce się nim zajmować? Bo jeśli ma
żyć niechciany i niekochany to lepiej go zabić? Nie sądzę.

Ale jeśli chcesz wiedzieć, to nawet z punktu widzenia tej grupy lekarzy,
którzy nie mają w sprawie spirali moralnych oporów, jest ona przeciwwskazana
jeśli jeszcze nie rodziłaś. Istnieje spore ryzyko, że ciąża po wyjęciu
spirali będzie ciążą pozamaciczną. Wtedy nie tylko dziecko nie przeżyje, ale
i Twoje zdrowie, a nawet życie może być zagrożone. Ponadto spirala ma
jeszcze wiele innych skutków ubocznych, o których jeśli chcesz, to
informacje łatwo znajdziesz.

Pozdrawiam
Spokes

10. Data: 2003-02-27 18:40:02

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dla kobiety nie ale dla tego drutowanego dzieciaka.

Tak, tak, moja kuzynka -pielegniarka z wyksztalcenia tez sie obawiala, ze
spirala wbije sie w glowke potencjalnego dziecka, tylko na pytanie, jakim

udem spirala ma lepszego "cela" niz zdalnie sterowana rakieta, nie potrafila

odpowiedziec. Coz, IMO swiadczy to rowniez o systemie naszej edukacji (tu -
kierunkowej)

Pozdrawiam
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

porazenie nerwu trojdzielnego
depilacja
POMOCY
Łuszczyca
aktywność p.nowotworowa a gęst. elektronowa