Re spotkanie

1. Data: 2002-03-18 20:26:55

Temat: Re spotkanie
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ja tam bardzo chętnie się spotkam, bo właściwie wypatrywałem spotkania od
dłuższego czasu. Myślałem że na liście nie ma zgłoszeń bo wszyscy Tobie
wysyłają a tu okazuje się inaczej. Jak jest okazja w Jagodowej Woli to chyba
nie przepuszczę nawet jak będzie nie wiele osób.
Nieukrywam że zachęta dla tych o krótkim stażu podziałała na mnie by się
odezwać.
Termin w tej chwili mi obojętny (kursuję między Wrocławiem Warszawą i
Koninem więc jakoś o okolice Skierniewic łatwo będzie zachaczyć) tyle, że
istotne dla mnie to by wyznaczyć termin i się go trzymać bo bez planowania
nie przeżyję. Maj niby lepszy bo wszystko bardziej wyrośnięte ale na
sadzenie drzewa to jednak lepiej wcześniej.

Pozdrawiam,
Bogusław Bielawski

2. Data: 2002-03-18 20:37:39

Temat: Re: Re spotkanie
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miało być oczywiście do Rafała ale może i tak lepiej.
BoG

3. Data: 2002-03-19 19:11:10

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem i dziekuje za zgloszenie :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Prośba do Irka - żywopłoty