tort ananasowy mady:o)

1. Data: 2001-06-17 08:57:40

Temat: tort ananasowy mady:o)
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzio kciauabym przepisik na Tort Ananasowy Magdaleny - bedem
wdzienczniutka:o)

Pozdrawiam:o)

Gosia

1. Data: 2001-06-17 20:30:25

Temat: Odp: tort ananasowy mady:o)
Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:0...@4...com..
.
> Bardzio kciauabym przepisik na Tort Ananasowy Magdaleny - bedem
> wdzienczniutka:o)

Przypuszczam ze mialas zamiar napisac ze bardzo chcialabys przepis na tort
Magdy
i bedziesz wdzieczna ;-) O to chodzilo ?

Oto on:
"Tort ananasowy
Moj biszkopt
Budyn waniliowy
ananasy pokrojone na kawalki (okolo 400gr puszka)
sok z ananasow plus rowna ilosc wodki albo pomaranczowego likieru
bita smietana (pol szklanki smietanki, lyzka cukru + jedna paczka
Stabilizatora Oetkera)

Biszkopt przekroic na 3 plastry, uzyc gore jako spod, nasaczyc 1/3
sokowodki, przelozyc 1/2 budyniu, rozprowadzic 1/2 ananasow, przykryc
srodkowym plastrem, nasaczyc, na to budyn, ananasy, nastepnie spodni
plaster nasaczyc od spodu przed nalozeniem na tort, nalozyc na wierzch,
pokryc bita smietana, ozdobnie lub artystycznie, posypac czyms:
porzeczkami, jagodami, malinami, skorka pomaranczowa, fiolkami w cukrze
- co pod reka.
A teraz przepisy:
Biszkopt
6 jajek, rozdzielonych
3/4 szklanki cukru
1 i 1/3 szklanki maki
Rozgrzac piec do 180C/350F. Tortownice wysmarowac maslem i wysypac maka,
nie
bulka tarta.
Ubic mikserem bialka, i gdy srednio ubite, dodac po trosze 3/4 szklanki
cukru, ciagle ubijajac, az beda lsniace i geste, jak krem. Ciagle ubijajac,
dodawac po jednym zoltku, miksujac 10 sekund pomiedzy. Dodac make i
delikatnie wymieszac za pomoca lyzki, czy reka, juz bez miksera. Przelac do
formy, piec az zloty i troszke zacznie odstawac od brzegow. Sprawdzic
patyczkiem.
Budyn
1 szklanka mleka
1 szklanka smietanki
4 zoltka
1/2 szklanki cukru
2 lyzki esencji waniliowej albo 2 cukry waniliowe
1/4 szklanki maki zwyklej
1/4 szklanki maki ziemniaczanej (zmiana z poprzedniego przepisu, gdzie bylo
1/2
szklanki - wydaje mi sie, ze maka kukurydziana, ktora ja uzywam, nie
"twardnieje" az tak, jak ziemniaczana)
Z cukru i zoltek zrobic kogel mogel, dodac obie maki, dobrze wymieszac,
dodac
smietanke, wymieszac, az gladkie. Dodac mleko, podgrzac w garnuszku
powoli, az zacznie bulgotac, i bedzie geste nieustannie mieszajac, przelac
do
miski do
wystygniecia. Nabic kawalek masla na widelec i pomazac po powierzchni
goracego budyniu, co zapobiegnie powstaniu korzucha. T
Mozna zamienic ananasy na inne owoce, ale trzeba zawsze wymyslic jakis
sok do nasaczania, z wodka lub brandy.
Smacznego
Magdalena Bassett "

1. Data: 2001-06-18 05:22:53

Temat: Re: Odp: tort ananasowy mady:o)
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <a...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisał:0...@4...com.
..

> [...]
(...)
>Mozna zamienic ananasy na inne owoce, ale trzeba zawsze wymyslic jakis

Bardziutko dzientujem - czymaj siem cieplutenko:o)

Gosia

1. Data: 2001-06-18 09:09:46

Temat: Re: tort ananasowy mady:o)
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
> Bardzio kciauabym przepisik na Tort Ananasowy Magdaleny - bedem
> wdzienczniutka:o)

Mowiac slowami poety: "Uwaga! Prowokator..." :)

Jader

p.s. Z jakiego to filmu?

1. Data: 2001-06-20 18:40:32

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor, Grupo.
Czytam Was, poniewaz lubie gotowac i lubie czytac po polsku (malo mam okazji
do polszczyzny na co dzien). Zdarz mi sie tez cos "wklepac" i prubuje unikac
bledow ortograficznych, chociaz nie zawsze mi sie udaje... no klawiatura nie
pomaga !
Nie wiem jak Wy. Ale ja sobie przyrzeklam, ze ponizszej Gosi nie odpowiem w
przyszlosci na nic, i jej postow czytac tez nie bede.
"M**** !" jak powiedzal Cambronne.

--
Niesz !

gosia <g...@p...fm> a écrit dans le message :
d...@4...com...
> [...]
..

1. Data: 2001-06-20 21:42:03

Temat: Re: Re: tort ananasowy mady:o)
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>Uzytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
>
>Mowiac slowami poety: "Uwaga! Prowokator..." :)
>
> Jader
>
>p.s. Z jakiego to filmu?

Heeh, nio wybaczcie mi - taka juz moja natura...
Obiecujem siem poprawic:o)
Ewa? Nie zlosc siem na mnie...:o(

Gosia

Re: Odp: kotlety mielone drobiowe