wciąż mi zimno!

1. Data: 2003-02-10 08:39:21

Temat: wciąż mi zimno!
Od: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
od czasu jak sięgam pamięcią, zawsze i wszędzie jest mi zimno. I zawsze mam
zasłonięte plecy. Nie ma mowy o odsłonięciu części krzyżowej. A jak dmuchnie
w tę okolicę lekki wiaterek to często chodzę do WC i mam nieprzyjemny chłód
na plecach, nawet wtedy, kiedy są już okryte. Jest to bardzo uciążliwe, bo
nie było w moim dorosłym życiu dnia kiedy nie trzęsłam się z zimna (sądzę,
że kłopoty zaczęły się w szkole średniej, ale może działo się tak już
wcześniej?). Nawet latem mam dreszcze i nie ma mowy o kąpieli w zimnej lub
nawet letniej wodzie!

Jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim lub wie jak temu zaradzić to proszę o
odpowiedź.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Ewelina (25 lat)

2. Data: 2003-02-10 20:36:40

Temat: Re: wciąż mi zimno!
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj zakryć sobie kark, mnie pomaga

--
Anna
a...@f...onet.pl

3. Data: 2003-02-12 14:16:16

Od: "Kiszon" <opentv@_BEZSPAMU_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wcześniej?). Nawet latem mam dreszcze i nie ma mowy o kąpieli w zimnej lub
> nawet letniej wodzie!

W lutym ubieglego roku przeszedlem dziwna infekcje wirusowa (bez wysokiej
goraczki), ktorej nie dalo sie zdiagnozowac i jakos zakwalifikowac. Trwalo
to ponad 3-4 tygodnie i bylo bardzo nieprzyjemne. Potem dlugo mialem bardzo
dziwne, momentami bardzo nieprzyjemne problemy zdrowotne, ktorych przyczyn
nie udawalo sie ustalic (odbijalem sie od lekarza do lekarza), ktore juz
jakos zlagodnialy. Pozostalo ciagle czerwone gardlo i częste uczucie
dreszczy, szczegolnie po powrocie z zewnątrz do domu.

Pozdrawiam serdecznie.

4. Data: 2003-02-12 14:18:26

Od: "Kiszon" <opentv@_BEZSPAMU_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim lub wie jak temu zaradzić to proszę
> odpowiedź.
> Dziękuję i pozdrawiam wszystkich serdecznie.

To jeden z objawów niedoczynności tarczycy. Badałaś to ?

5. Data: 2003-02-17 11:16:53

Od: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakrywam całą szyję a przede wszystkim nerki.
I dziekuję za odpowiedź.

6. Data: 2003-02-17 11:20:56

Od: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiszon" <opentv@_BEZSPAMU_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W lutym ubieglego roku przeszedlem dziwna infekcje wirusowa (bez wysokiej
> goraczki), ktorej nie dalo sie zdiagnozowac i jakos zakwalifikowac.

nie pamiętam czy ciągłe uczucie zimna zaczęło się od jakiegoś przeziebienia.
Wydaje mi się, że jest to efekt przegrzania organizmu.

> . Pozostalo ciagle czerwone gardlo i częste uczucie
> dreszczy, szczegolnie po powrocie z zewnątrz do domu.

mam uczucie zimna nawet w domu, kiedy jest nagrzane mieszkanie. Siedzę w
fotelu opatulona kocem :(

> Pozdrawiam serdecznie.

Ja również pozdrawiam i dziękuję za odpowiedż.

7. Data: 2003-02-17 11:22:45

Od: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeden z objawów niedoczynności tarczycy. Badałaś to ?

Kiedyś badałam tarczycę i wyszło, że jest ok. Ale dla dobra organizmu
powinnam zażywać jakieś preparaty z jodem. Oczywiście zbagatelizowałam to.
Może masz rację, powinnam jeszcze raz zbadać tarczycę.

Dziękuję za podpowiedź.
Ewelina.

8. Data: 2003-02-17 23:39:31

Temat: Re: Re: wciaż mi zimno!
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Pamiętnego dnia Mon, 17 Feb 2003 12:20:56 +0100, "Ewelina Mendroch"
<e...@i...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>mam uczucie zimna nawet w domu, kiedy jest nagrzane mieszkanie. Siedzę w
>fotelu opatulona kocem :(

A badalas sobie w ostatnim czasie tarczyce?

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

cococola a wymioty i biegunka
szkła kontaktowe - długość noszenia
KRAJMED - opinie, informacje
Pytanie do okulisty ewentualnie optyka...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...