wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!

1. Data: 2003-09-03 12:10:06

Temat: wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!
Od: "Peterq" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem taki, pralka polar candy i woda do niej wcieka i jak sie napelni tak
jak powinna zaczyna ta wode odprowadzac i wlewac jednoczesnie, nie piezrze
tylko mi woda leje i leje, i tak non stop czekalem 5 minut, wody musialo sie
natracic, czy to programator?? teraz soi na krzsdlach i czekam moze na
jakies porady?? Z GORY DZIEKI!!

1. Data: 2003-09-03 15:49:22

Temat: Re: wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!
Od: "Zygusik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natracic, czy to programator?? teraz soi na krzsdlach i czekam moze na

Myślę że mógł ci nawalić hydrostat,ewentualnie elektrozawór.Pozdrawiam.
Zygusik

1. Data: 2003-09-03 15:55:27

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pamiętnego dnia Wed, 3 Sep 2003 14:10:06 +0200, "Peterq"

> zaczyna ta wode odprowadzac i wlewac jednoczesnie, nie piezrze
>tylko mi woda leje i leje, i tak non stop czekalem 5 minut, wody musialo sie
>natracic, czy to programator??

To co opisałeś nie wygląda na programator (wbrew pozorom), tylko na
klasyczny przypadek padnięcia zaworu (taki niewielki elektrozawór
sterujący dopływem wody do pralki) - sprawa wręcz groszowa jeśli masz
trochę zdolności technicznych, bo wymiana jest prościutka.
U nas coś takiego robiło się dwa razy (na przestrzeni wielu lat) i
objawy były identyczne.
Za pierwszym razem też myślałem że to programator i nawet go z rozpędu
kupiłem. Pralka działała ponad dwadzieścia lat na oryginalnym, a ten
zapasowy się chyba jeszcze gdzieś w szafie pałęta...

Pozdrawiam
Piotr Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisując na priv, usuń "NOSPAM" z adresu

1. Data: 2003-09-04 08:58:20

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peterq" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...] zaczyna ta wode odprowadzac i wlewac jednoczesnie[...]

W którymś Muratorze był napis (nawet z obrazkiem chyba), żeby
zwrócić uwagę, czy wąż odprowadzający jest wyżej niż najwyższy
możliwy poziom wody w pralce. W przeciwnym wypadku miało się
dziać to, co opisujesz.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-09-04 10:26:10

Od: "Peterq" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ty wiesz ze pomoglo, aLE JA NIE MYSLALEM ZE O TO CHODZI, MYSLALEM ZE TO COS
POWAZNEGO, A TU TAKI BADZIEW BO POSTAWILEM PRALKE NA KRZESLACH I DLATEGO WAZ
BYL NIZEJ, A POSTAWILEM DLATEGO ZE KAPALO ALE JUZ WIEM ZE TO Z FILTRA
WIEC PROBLEM ZARZEGNANY DZIEKI WIELKIE TO ALL

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bj6upr$5n4$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-09-04 11:15:05

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] POSTAWILEM PRALKE NA KRZESLACH[...]

O kurczę :) Możesz napisać coś więcej na temat funkcjonowania
tak nietypowo (i chyba niezbyt stabilnie) ulokowanej pralki? :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-09-04 11:21:47

Od: Rumax <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Sep 2003 12:26:10 +0200, "Peterq" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
>BYL NIZEJ, A POSTAWILEM DLATEGO ZE KAPALO ALE JUZ WIEM ZE TO Z FILTRA
>WIEC PROBLEM ZARZEGNANY DZIEKI WIELKIE TO ALL

Pralka na krzeslach ???? :))

--Rumax--

1. Data: 2003-09-04 11:47:21

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

We wiadomości z dnia Thursday, September 04, 2003 1:15 PM,
<< Hanka Skwarczyńska >> pisze:

> O kurczę :) Możesz napisać coś więcej na temat funkcjonowania
> tak nietypowo (i chyba niezbyt stabilnie) ulokowanej pralki? :)

Nooo... Nie musi się schylać, żeby załadować pranie :-))

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-09-04 12:48:40

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl>
napisał w wiadomości
> [...] Nie musi się schylać, żeby załadować pranie :-))

A, łapię. A potem, żeby zaoszczędzić właścicielowi dalszych
wysiłków, pralka sama z tych krzeseł zeskakuje i idzie powiesić
pranie?

Chyba, że pralka Frania - sami rozumiecie, nie wypada, żeby dama
stała, trzeba zaproponować krzesło...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-09-04 17:37:12

Od: "Peterq" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiecie co, chcialem sprawdzic skad kapie i jak na zlosc nie kapalo
ale pewnie dlatego ze przykrecilem dobrze filter
a potem ja zdjolem z krzesel, no co wy, taka wybujala wyobraznia;p

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bj76qd$9l4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> O kurczę :) Możesz napisać coś więcej na temat funkcjonowania
> tak nietypowo (i chyba niezbyt stabilnie) ulokowanej pralki? :)

Parkiety egzotyczne Krakow
ocieplanie budynku
Nowy z pytaniem... jaki kupić piekarnik do zabudowy
Lozko pietrowe dla dwoch doroslych osob
Brama Wiśniowski Progress T10 - jak ocieplić?