Reakcja zęba na temperaturę

1. Data: 2005-12-02 10:00:15

Temat: Reakcja zęba na temperaturę
Od: "Lucar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jeden z moich zębów (dwójka dolna) był leczony juz dość dawno temu i całkiem
niespodziewanie dwa dni temu zaczął reagować na zimne/ciepłe płyny, a nawet
wciąganie powietrza "przez zęby". Sam z siebie bolał tylko minimalnie. Co
ciekawe, trwało to tylko jeden dzień i wczoraj wszystko wróciło do normy. Czy
jest to podstawa do pilnej wizyty u stomatologa? Pewnie większość z Was powie,
że jest to jak najbardziej wskazane, ale problem polega na tym, że jestem w UK
i musiałbym z tym specjalnie przyjechać do Polski (w mojej okolicy na NHS
trudno sie załapać). Na Święta będę w kraju, więc czy może to poczekać te
kilka tygodni? Jeszcze trudniejsze pytanie - jaka jest szansa, że zacznie mnie
boleć wcześniej? Pewnie stomatolog może to jakoś oszacować. Z góry dzięki za
opinie.

Pozdrawiam
Lucar

2. Data: 2005-12-02 20:37:31

Temat: Re: Reakcja zęba na temperaturę
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Lucar pisze 02-12-2005 11:00:

> [...]
>boleć wcześniej? Pewnie stomatolog może to jakoś oszacować. Z góry dzięki za

Powinienieś doczekać świąt w spokoju, jeżeli ząb bolał krótko i uspokoił
się samoistnie. Ale odwiedź wtedy lekarza koniecznie, bo do Wielkanocy
możesz mieć kłopot :-)
A wcześniej może zacząć boleć, tak, jak każdy inny ząb. Nie masz się co
przejmować, to tylko 3 tygodnie.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2005-12-03 10:44:32

Od: "Anra" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli zab ma pekniete szkliwo to reaguje na temperatuty

4. Data: 2005-12-03 14:01:08

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 3 Dec 2005 11:44:32 +0100, *Anra* <news:dmrsu9$ca$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> jezeli zab ma pekniete szkliwo to reaguje na temperatuty

Pomaga na to szczotkowanie Fluormexem.

--
Kaja

5. Data: 2005-12-04 08:56:08

Temat: Re: Reakcja zęba na temperatur
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem polega na tym, że jestem w UK
> i musiałbym z tym specjalnie przyjechać do Polski (w mojej okolicy na NHS
> trudno sie załapać).

pracujesz za złotówki czy funty ?Jak za funty to chyba możesz iść do
najbliższego dentysty w okolicy, po angielsku pewnie domówisz się.
Po co czekać 3 tygodnie. Nie rozumiem twojego postu

6. Data: 2005-12-04 11:27:23

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Mietek pisze 04-12-2005 09:56:

> [...]
>najbliższego dentysty w okolicy, po angielsku pewnie domówisz się.
>Po co czekać 3 tygodnie. Nie rozumiem twojego postu

A wiesz, ile kosztuje prywatne leczenie dentystyczne w UK? Dowiedz się,
to zrozumiesz post :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2005-12-05 12:34:21

Od: "gkaszcz" <g...@p...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lucar" <l...@g...pl> wrote in message
> Witam

(w mojej okolicy na NHS
> trudno sie załapać).

Hej

Idz do szpitala i powiedz ze boli - zrobia zdjecie i cos powiedza. Bo to bez
zdjecia nic sie nie da zdiagnozowac.

Pozdro
gka

8. Data: 2005-12-05 22:58:13

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, ile kosztuje prywatne leczenie dentystyczne w UK? Dowiedz się, to
> [...]

leszku maszczyku-wiem ile kosztuje prywatne leczenie dentystyczne w UK. Taki
life że faceta boli ząb właśnie na terenie UK :)

stres
lekarze chcą kasy
lekarze chcą kasy
Zerwanie więzozrostu.