Re: Recepta na okulary - pytanie ?

Data: 2004-03-31 16:35:43
Temat: Re: Recepta na okulary - pytanie ?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2004-03-31 18:27:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *RobertSA* skreślił te oto słowa:

> Przeczytalem, ale niestety nie widze, w jaki sposob to neguje moje
> doswiadczenia...
> Optyk naprawde przy wycenie odjal mi po 5zl/szklo jak "refundacja NFZ".

Nie neguje, pokazuje jedynie, ze inni musza odbyc wycieczke do NFZ.

> Nawiazujac do Twego drugiego postu, moje szkla nie byly dwuogniskowe. Jedno
> z nich w ogole nie posiada ogniska ;)

No własnie. I to wszystko wyjasnia. Refundacje przysługują i na zwykle
szkla i na dwuogniskowe, ale przy dwuugniskowych konieczna jest karta
Zaopatrzenia Pacjenta, a wiec trzeba sie pofatygowac po pieczatke do NFZ :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl