Refleksja

11. Data: 2003-11-28 17:38:30

Temat: Re: Refleksja
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wtedy zamiast wieczorów to poranki ;)

Ano - miedzy 6.20 a 6.30 mamy chwile dla siebie - pijemy kawę w łóżku.

> W sumie to wychodzi na to, że wogóle nie macie czasu dla siebie.

Owszem. Wychodzi.
Ola

12. Data: 2003-11-28 18:21:01

Od: "Zdradziłem" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości
> Naszła mnie pewna refleksja.
>
> Otóż ostatnie posty traktują o zdradzie przez mężczyzn.
> Czy to zawsze kobiety są winne?
> A może panowie też coś nawalają, czego nie widzą i "czepiają" się swoich
TŻ?
> Zauważcie, ze wszyscy faceci piszą to samo o swoich TŻ i bardzo często
> problemem jest seks.

Dlaczego tendencyjnie poruszasz temat, który ja celowo opisałem w swoim
poście aby uniknać takich pytań. Pzreciez napisałem że nie tylko o seks
chodzi o nie tylko ona jest winna, że się wypłakaliśmy nawzajem
pzrepraszając się.
pozdr

13. Data: 2003-11-28 19:29:16

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bq7p0s$ceu$1@opat.biskupin.wroc.pl>, ze
o...@b...wroc.pl twierdzi...
|Oczywiście - kochanka jest od święta - czeka na faceta wypiekniona,

fakt, nie mam dla kochanki a wiele czasu i jest rzeczywiscie od swieta.

|pachnąca. Oboje staraja sie umilać sobie czas. Nie dotyczą ich choroby,
|kłopoty finansowe, problemy codziennego życia. To wszystko zostaje za
|drzwiami ich gniazdka.

Hmmm to ja nie wiem. nie ma gniazdka, a problemy zycia codziennego
poruszamy i czasem probujemy rozwiazywac. Choc rzeczywiscie kochanka
musi sobie radzic prawie ze wszystkim sama.

|poza tym nowa znajomośc to zawsze zauroczenia - pewnych negatywnych cech się
|u nowego partnera nie dotrzega. One "wyłażą", kiedy dopada człowieka rutyna
|codzienności.

A co jesli nie ma zauroczenia?

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

14. Data: 2003-11-29 09:09:24

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdradziłem" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości

> TŻ?
>
> Dlaczego tendencyjnie poruszasz temat, który ja celowo opisałem w swoim
> poście aby uniknać takich pytań.

Mój post nie wziął się jedynie z Twojego wątku. Nie wiem czy czytujesz
grupę. Jeżeli nie to przejżyj a zauważysz, że ostatnio sporo takich wątków
podobnej treści.

> Pzreciez napisałem że nie tylko o seks
> chodzi o nie tylko ona jest winna, że się wypłakaliśmy nawzajem
> pzrepraszając się.

Z tego co napisałeś to szczerze mówiąc chodziło głównie o seks właśnie. Nie
mówię, że Ją obwiniasz.
Tendencyjnie wyciąłeś pytania, których chciałeś się przyczepić. Pominąłeś
inne Cytuję siebie:

"Czy takie problemy nagle wyrastają?
Czy ludzie nie znają się decydując się na wspólne życie?
Czy tak się zmieniają podczas wieloletniego związku?"

Na drugi raz czytaj dokładniej i poczytaj też inne wątki.
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

15. Data: 2003-11-29 11:19:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał
w wiadomości news:MPG.1a31c078d07530d89897a4@news.onet.pl...
> [...]

> poruszamy i czasem probujemy rozwiazywac. Choc
rzeczywiscie kochanka
> musi sobie radzic prawie ze wszystkim sama.

Tylko jak Kochanek 'niewłaściwie' rozdziela 'kochanie'.

Pozdrawiam
Qwax

16. Data: 2003-11-29 19:46:55

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <1...@2...17.138.62>, ze ...@...Q twierdzi...

> [...]
|codziennego
|rzeczywiscie kochanka
|>

|Tylko jak Kochanek 'niewłaściwie' rozdziela 'kochanie'.

A co to znaczy niewlasciwie ?

Wszyscy troje ustalamy jak ma byc i godzimy sie na takie a nie inne
rozwiazanie. Wiec ciezko uznac to za niewlasciwe.

17. Data: 2003-11-30 07:22:47

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał
w wiadomości news:MPG.1a33161b808e9e399897b0@news.onet.pl...
> Wyczytalem w <1...@2...17.138.62>, ze ...@...Q
twierdzi...

napisał

> A co to znaczy niewlasciwie ?
>
> Wszyscy troje ustalamy jak ma byc i godzimy sie na takie a
nie inne
> rozwiazanie. Wiec ciezko uznac to za niewlasciwe.

Niewłaściwe jest takie które w efekcie daje nieoptymalne
rozwiązanie vide "musi sobie radzić prawie ze wszystkim
sama."

I z ustaleniami to nie ma nic wspólnego bo jeżeli
uzgodnienia służą jedynie jako usprawiedliwienie to choć z
prawnego punktu widzenia 'wszystko gra' to jednak
emocjonalny niedosyt powoduje zachwianie równowagi - a to
bardzo delikatna waga (szczególnie w układach niezupełnie
symetrycznych - choć ktoś kiedyś powiedział że "najbardziej
stabilny jest stół stojący na trzech nogach" ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2003-11-30 15:14:03

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <2...@2...17.138.62>, ze ...@...Q twierdzi...
|Niewłaściwe jest takie które w efekcie daje nieoptymalne
|rozwiązanie vide "musi sobie radzić prawie ze wszystkim
|sama."

ale skad wiesz, ze to jest nieoptymalne? Moze z punktu widzenia calej
trojki to jest jednak zloty srodek?

|I z ustaleniami to nie ma nic wspólnego bo jeżeli
|uzgodnienia służą jedynie jako usprawiedliwienie to choć z

Nie jako "usprawiedliwienie" tylko jako jasne zdefiniowanie sytuacji -
oraz miejsca kazdej z osob.

|prawnego punktu widzenia 'wszystko gra' to jednak
|emocjonalny niedosyt powoduje zachwianie równowagi - a to

Jesli pozostaje emocjonalny niedosyt, to albo trzeba przedefiniowac
uklad, albo z niego zrezygnowac.

19. Data: 2003-11-30 16:41:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał
w wiadomości news:MPG.1a3427a819b57b3d9897b4@news.onet.pl...
> Wyczytalem w <2...@2...17.138.62>, ze ...@...Q
twierdzi...

> Jesli pozostaje emocjonalny niedosyt, to albo trzeba
przedefiniowac
> uklad, albo z niego zrezygnowac.

No. Ale życie nie jest ostrodefiniowalne.

;-)))

Pozdrawiam
Qwax

20. Data: 2003-12-02 13:55:06

Od: "Gorzka_Czekolada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pościk <news:bq7r1p$e0l$1@opat.biskupin.wroc.pl> interlokutora
"Oleńka" z adresu <o...@b...wroc.pl> przetwarzam następująco:

> To masz fajnie - ja mam taką pracę, że pracuję dopiero, jak dzieci
> zasną. A mąż ma taką, ze kończy o 22.30 i inaczej się nie da.

Chciałam podobnie odpowiedzieć.

Co w momencie, gdy plan pracy się rozmija? A pracować przecież trzeba.
Jak sobie z tym radzicie?

--
Gorzka_Czekolada z BOMBOniery
pisząc do mnie zastąp brak.seksu gorzką_czekoladą :-P

zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej
Tescik
Ciekawy artykuł
czy myslicie , ze to prawda?
No i ja tez mam bardzo powazny problem