Re: Refleksja...............

1. Data: 2000-01-06 11:32:59

Temat: Re: Refleksja...............
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właściwie gotowe można kupić wszystko - nie zasmuca to was
????????????????

Tak. wiem.... Nawet Tort Szwarcwaldzki mozna w Realu gotowy kupic :(
Tzn. jest kilka roznych tortow zamrozonych , produkowanych przez jakas
niemiecka firme. Niezle sa ..... ich pudelka :))) Ostatnio byla degustacja i
akurat byl szwarcwald. Zwykle omijam wszelkie degustacje, ale tym razem nie
moglem sie oprzec. Wiecie, zeby tak sp.. takie ciasto !! To powinno byc
karalne :)))))) I jeszcze ponad 40 zl za taki tort chca.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-06 18:44:57

Temat: Odp: Refleksja...............
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:851uko$q0e$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> moglem sie oprzec. Wiecie, zeby tak sp.. takie ciasto !! To powinno byc
> karalne :)))))) I jeszcze ponad 40 zl za taki tort chca.

Na Boże Narodzenie dostaliśmy od znajomego Włocha babkę ichnią jakąś,
ślicznie zapakowaną, z mnóstwem bakalii. Jest to jakaś ich tradycyjna babka.
Aby "doszła" trzeba ją przekroić i poczekać aż będzie miała temperaturę jak
np. ciepła kuchnia. Babka była bardzo smaczna.

Asmira

1. Data: 2000-01-06 18:53:02

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> np. ciepła kuchnia. Babka była bardzo smaczna.

Panettone jak sadze :) To faktycznie narodowe ciasto Wlochow. Swoj
charakterystyczny ksztalt zawdziecza temu, ze dawniej pieczono je w garnku,
bo ludzie byli biedni i nie mieli foremek.

Przemyslaw Koziarski

Nalesniki
Szwarcwaldzki tort wisniowy
ostry chciał jakies nalesniki