Refleksje na temat SMS-Expres i GG

1. Data: 2003-01-25 18:32:13

Temat: Refleksje na temat SMS-Expres i GG
Od: "smys" <"smys"@spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na forum www.stamina.eu.org poruszono ciekawe zagadnienie, zapraszam do
lektury:

Zastanawiam sie jakim cudem wciaz przybywa GG uzytkownikow. Jakosc uslug
firmy SMS-Express, ich nastawienie do klienta (bajerki w stylu zakladka
z logo do sciagniecia na komorke) oraz to, ze potrafia osiagnac zysk
(slyszalem, ze za rok zarobili na czysto 100.000 PLN) ma dla mnie tylko
jedno wytlumaczenie: ich 'target' to mlodziez, w wieku 13-20 lat,
niezbyt inteligenta, na tyle, zeby nie widziec alternatywy ....
Oczywiscie nie mam tutaj na mysl iwszystkich, duza czesc osob
zarejestrowala sie na poczatku powstania systemu i to wlasnie chyba oni
teraz poszukuja alternatywy... i to wlasnie nie oni stanowia wspomniany
'target'

Po co to pisze? Bo jestem coraz wiekszym zwolennikiem uslug typu Jabber,
a ostatnie informacje o polaczeniu serwerow WP z ta wlasnie siecia jest
IMHO swietna wiadomoscia. Mam nadzieje, ze po raz kolejny wygra otwarty,
ogolnodostepny standard, w ktorym mamy mozliwosc wyboru alternatywnego
klienta i w ktorym mozemy czuc sie wolni. Jedyne, czego mozna teraz
zapragnac, to pojscia Tlen'u w slady WP...
Dlatego IMHO trzeba jak najpredzej napisac wtyczke Jabber. Wiem, ze to
niezbyt uprzejmie brzmi (sorx hao), ale chyba wszyscy sie zgodza, ze
trzeba szukac alternetywy

Pełny wątek jest tutaj:
http://www.stamina.eu.org/forum/viewtopic.php?t=444&
start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Co tak naprawdę napędza GG i kto jest Odbiorcą?!?

1. Data: 2003-01-25 19:21:20

Temat: Re: Refleksje na temat SMS-Expres i GG
Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie jakim cudem wciaz przybywa GG uzytkownikow. ...
Proste, szybko sie te smsy wysyla, bez zadnego wchodzenia w bramki.
> (slyszalem, ze za rok zarobili na czysto 100.000 PLN)
no i co w tym zlego? to ich sprawa a nie twoja, a moze to cie boli?

jedno wytlumaczenie: ich 'target' to mlodziez, w wieku 13-20 lat,
> niezbyt inteligenta, na tyle, zeby nie widziec alternatywy ....

jakiej?

> [...]
> zarejestrowala sie na poczatku powstania systemu i to wlasnie chyba oni
> teraz poszukuja alternatywy... i to wlasnie nie oni stanowia wspomniany

czlowiek jest wygodny, i nie ma w tym nic zlego zeby sobie ulatwiac zycie, a
po za tym to szkoda czasu na twoj post, jakis taki po prostu do dupy i
czepialski.

1. Data: 2003-01-25 19:54:28

Od: "smys" <"smys"@spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d.v. napisał:

> czlowiek jest wygodny, i nie ma w tym nic zlego zeby sobie ulatwiac zycie, a
> po za tym to szkoda czasu na twoj post, jakis taki po prostu do dupy i
> czepialski.

Dziękuję za wyczerpującą analizę :)
Pozdrawiam

M.

1. Data: 2003-01-25 20:27:10

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smys" <"smys"@spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| jedno wytlumaczenie: ich 'target' to mlodziez, w wieku 13-20 lat,
| niezbyt inteligenta, na tyle, zeby nie widziec alternatywy ....

A Ty ile masz lat i jak oceniasz swoje IQ ?

> [...]
start=0&postdays=0&posto
rder=asc&highlight=

| Co tak naprawdę napędza GG i kto jest Odbiorcą?!?

A dlaczego użwyasz Windows ? Co go tak napędza że go tak wszyscy kupują ?
Przecież jest do dupy, ma masę bugów, i jest masa alternatyw !

No i na tym mógłbym zakończyć swojego posta, ale nie.. wysilę się :) Ale jak
będziesz odpowiadał to bardzo proszę o odpowiedź na tą pierwszą część.

Po pierwsze to twój post zajeżdża mi SPAMem, no ale niech Ci będzie że to
tylko Twoje przeymyślenia na temat GG.
Po drugie, gg był pierwszy w Polsce. Liczy się pomysł. Gość wpadł na pomysł
żeby sworzyć _polski_ komunkator no i udało mu się. Ma kasę. Co z tego że
program jest do kitu, że zajmuje 17Mb RAMu, że można to samo napisać w
kodzie 5 razy mniejszym. Przeszkadza Ci to? No to zmień komunikator. Ale nie
rozumiem po co napisałeś tego posta. Czyżbyś był aż takim altruistą i
martwił się o to czy innym wygodnie korzysta się ze swojego komunikatora ?
Ja też popieram OpenSource, ale przeciętny użytkownik zazwyczaj wybiera to
co mają jego znajomi, ładnie wygląda i szybko się instaluje.Takie są realia.
Jak napiszesz klienta OpenSource lepszego od GG, postawisz własne szybkie
serwery i _delikatnie_ (bez SPAMU) go zareklamujesz to ludzie na pewno
chętnie się przesiądą. Przykładem niech będzie tak przeze mnie nie lubiane
GG3d (zwykła kradzież, no ale coż) które zdobyło sporą popularność mimo że
korzysta z serwerów GG i nic naszwyczajnego nie posiada.

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-01-25 21:48:28

Od: "smys" <"smys"@spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kacper Cieśla (COMBOY) napisał:

> A Ty ile masz lat i jak oceniasz swoje IQ ?

Mam tyle lat i takie IQ, że jestem w stanie zrozumieć napis mówiący o
tym, że to nie jest mój post, i że aluzje do autora wypadałoby pisać na
forum z ktorego to jest, a przemyslenia tutaj - nie odwrotnie.

> A dlaczego użwyasz Windows ? Co go tak napędza że go tak wszyscy kupują ?
> Przecież jest do dupy, ma masę bugów, i jest masa alternatyw !

No właśnie o to mi chodzi, dlaczego używa się chłamu? Apropo, ja używam
linuksa...

> [...]
> będziesz odpowiadał to bardzo proszę o odpowiedź na tą pierwszą część.
>
> Po pierwsze to twój post zajeżdża mi SPAMem, no ale niech Ci będzie że to

Tia.... przemilcze te 'cenne uwagi'.

> [...]
> rozumiem po co napisałeś tego posta. Czyżbyś był aż takim altruistą i
> martwił się o to czy innym wygodnie korzysta się ze swojego komunikatora ?

O widzisz, trafiłeś w sedno :) Rozumiem, że trudno to sobie wyobrazić...

> [...]
> GG3d (zwykła kradzież, no ale coż) które zdobyło sporą popularność mimo że
> korzysta z serwerów GG i nic naszwyczajnego nie posiada.

To jest przykładn na co? Na siłę Open Source czy sukces przez kradziez?

1. Data: 2003-01-25 22:07:39

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam tyle lat i takie IQ, że jestem w stanie zrozumieć napis mówiący o
| tym, że to nie jest mój post, i że aluzje do autora wypadałoby pisać na
| forum z ktorego to jest, a przemyslenia tutaj - nie odwrotnie.

Albo dykutujemy na grupie dyskusyjnej, albo na forum.

| No właśnie o to mi chodzi, dlaczego używa się chłamu? Apropo, ja używam
| linuksa...

Tak ? To dlaczego w źródle twojego posta pisze:
Hę ?

| Tia.... przemilcze te 'cenne uwagi'.

"Błogosławieni Ci którzy nie mając nic do powiedzeinia nie oblekają tego
faktu w słowa"
/Julian Tuwim/

| O widzisz, trafiłeś w sedno :) Rozumiem, że trudno to sobie wyobrazić...

Ano, bardzo trudno.

| To jest przykładn na co? Na siłę Open Source czy sukces przez kradziez?
A Ty jesteś słoniem czy wielorybem ?

przykład na to że:

1. Data: 2003-01-25 22:37:41

Od: "smys" <"smys"@spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kacper Cieśla (COMBOY) napisał:
> Użytkownik "smys" <"smys"@spam.pl> napisał w wiadomości
> Albo dykutujemy na grupie dyskusyjnej, albo na forum.

Na grupie i to nie byle jakiej, także jak chcesz komuś wtykać niskie IQ
to spróbuj na forum. Mam nadzieję, ze to zdanie nie jest za trudne.

> Tak ? To dlaczego w źródle twojego posta pisze:
> Hę ?

Bo jak rozmawiam z ludzmi o wyzszym IQ od mojego to wlaczam Windows,
inaczej bym nie nadazyl...

> jak

> "Błogosławieni Ci którzy nie mając nic do powiedzeinia nie oblekają tego
> faktu w słowa"
> /Julian Tuwim/

O, z ust mi to wyjales :) Nie rozumiesz co to Open Source, co to praca
dla innych, co to poświęcenie ale masz usta pełne...

Piszesz dla samego pisania czy pod publike? Bo niczym mardym to sie nie
popisujesz?

Tak sobie mysle, moze ta grupa to takie laboratorium, testuje sie
wytrzymalosc ludzka i odpornosc na kretynow :)

> Ano, bardzo trudno.

Ale wykonalne, trzeba uzyc wlasciwej czesci mozgu...

> realia.
> szybkie
> lubiane
> że

> A Ty jesteś słoniem czy wielorybem ?

Krowa, nie domysliles sie?

> przykład na to że:
> realia.

Ano wlasnie... kupuje proszek ktory widzi w kazdej reklamie, je w
MCDonaldzie, itd... To nic, ze 'inne' jest lepsze. Najgorsze jest jednak
w tym wszystkim to, ze jak czlowiek chce 'delikatnie' poprawic ta
sytaucje to zawsze sie znajdzie jakis ignorant taki jak Ty ktory
wszystko rozpierdoli w drobny mak, a tak, dla samej idei i pokazania co
to on nie jest...

1. Data: 2003-01-26 02:40:15

Od: "nieKrzys" <kris_73@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smys" <"smys"@spam.pl> napisał w wiadomości

> (slyszalem, ze za rok zarobili na czysto 100.000 PLN)

1. Firmy przeważnie tworzy się po to, żeby zarabiać.
2. Ile Ty sam im zapłaciłeś, że się tak złościsz?
Czy tez to tylko zawisc?
3. Co to ma wspólnego z psychologią?

Pozdr

nieKrzys

1. Data: 2003-01-26 09:00:40

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Na grupie i to nie byle jakiej, także jak chcesz komuś wtykać niskie IQ
| to spróbuj na forum. Mam nadzieję, ze to zdanie nie jest za trudne.

Najbardziej nienawidze jak ktoś mi wmawia że powiedziałem coś, czego nigdy
nie powiedziałem.
To tY inteligentnie stwierdziłeś że niskie IQ mają wszyscy w wieku 13-20 lat

>jedno wytlumaczenie: ich 'target' to mlodziez, w wieku 13-20 lat,
>niezbyt inteligenta, na tyle, zeby nie widziec alternatywy ....

Tak więc jak już dyskutujesz, to opieraj swoją dyskusję na faktach. Bajki
możey poukładać kiedy indziej.

| Bo jak rozmawiam z ludzmi o wyzszym IQ od mojego to wlaczam Windows,
| inaczej bym nie nadazyl...

"Nikt nie ma dostatecznie dobrej pamięci,
aby kłamać zawsze z powodzeniem"-Abraham Lincoln;

Znowu kręcisz

Ale

| > |

| O, z ust mi to wyjales :) Nie rozumiesz co to Open Source, co to praca
| dla innych, co to poświęcenie ale masz usta pełne...

Tak ???
No to ja Ci mogę pokazać źródła do wszstkich moich projektów ze strony
www.programuj.com i udowodnić że są Open Source mimo że na tej stronie
źródeł nie ma. A tY pANIE programisto co już napisałeś ? Jak bardzo się już
poświęciłeś ?

| Piszesz dla samego pisania czy pod publike? Bo niczym mardym to sie nie
| popisujesz?

Mam cholerną wadę - brak cierpliwości. I nie mogę znieść jak tacy jak tY
zabierają czas innym swoimi problemami z piaskownicy.

| Tak sobie mysle, moze ta grupa to takie laboratorium, testuje sie
| wytrzymalosc ludzka i odpornosc na kretynow :)

Tak, w chwilach gdy zjawia się tu ktoś taki jak tY.

| wyobrazić...

| Ale wykonalne, trzeba uzyc wlasciwej czesci mozgu...

Właściwa to pojęcie względne. Ja używam tej która podpowaida mi że aż tacy
altruiści (szczególnie zachowujący się tak jak tY) nie istnieją. Istnieje
tylko banda SPAMerów chcących sprytnie zareklamować to i owo.

| > |

| Krowa, nie domysliles sie?

Ja się domyśliłem, a tY nie domyśliłeś się sensu pytania ?

> [...]
| sytaucje to zawsze sie znajdzie jakis ignorant taki jak Ty ktory
| wszystko rozpierdoli w drobny mak, a tak, dla samej idei i pokazania co

Dyskusja polega na wymianie poglądów. Na przekonywaniu drugiej osoby do
zajęcia stanowisko podobnoego jak swoje, ale widzę że tY o tym nie wiesz.
Dla cIEBIE dyskusja jest po pierwsze, wymyślaniem rzeczy z nieba, krętactwem
i oszustwem, a po drugie zmyślanie osobie z którą rozmawiasz tak bardzo jak
to tylko możliwie. Dlatego też myślę że ta pseudo-dyskusja z tOBĄ nie ma
najmniejszego sensu. Pożałowałeś juz biednych, nierozumną młodzież w wieku
13-20 lat, więc co miałeś zrobic już zrobiłeś. EOT.

1. Data: 2003-01-26 09:53:52

Od: "smys" <"smys"@spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kacper Cieśla (COMBOY) napisał:
> To tY inteligentnie stwierdziłeś że niskie IQ mają wszyscy w wieku 13-20 lat

Debil, to nie ja napisałem.

gdzie najtaniej w wawie papierosy
Czy ze mną wszystko w porzo
o Swietych
MNIEJ SYMPATYCZNI W SIECI - DLACZEGO ?
Muzyka lagodzi obczyaje (opis tego jak mozna sie bawic)