Regał a honor mężczyzny ;-))

21. Data: 2002-05-29 06:30:21

Temat: Re: Regał a honor mężczyzny ;-))
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał

> A u nas większosć rzeczy robi mój teściu - to taka przysłowiowa
złota
> rączka.

O rety, jak mój :-))))
Ale teraz ma za daleko i musimy sobie radzić sami.

> Mój maż to ma raczej dwie lewe rączki do jakiś napraw itp aczkolwiek
> gdy umiejętnie mu powiedzieć naprawi.
> tak było ze spłuczką - umijętnie wypowiedziana prośba a z faceta co
ma
> dwie lewe ręce do majsterkowania robi się Bob Budowniczy ;)

Uj, ja mogę na moim mężu polegać w sprawach wyłącznie
biurowo-załatwieniowych ;-)
czyli jak coś gdzieś trzeba załatwić to Paweł to potrafi najlepiej.
Ale odkąd raz "naprawił" odpływ od wanny, to już wiemy wszyscy, że to
nie jego domena.

CIACH opis umiejętności majstarkowicza
> Wiec te szafe sama bym skrecila po prostu :)

Marzena, a próbowałaś skręcać taką szafę mając pod ręką "zestaw do
drinkowania" i przeciwnika do kłótni/rozmowy/żalów w postaci męża?
Z szafy to pewnie nic nie będzie, ale jak miło można czas spędzić.

--
Pozdrawiam GosiaH

22. Data: 2002-05-29 19:17:00

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 May 2002 08:30:21 +0200, podpisując się jako "GosiaH"
<g...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Marzena, a próbowałaś skręcać taką szafę mając pod ręką "zestaw do
>drinkowania" i przeciwnika do kłótni/rozmowy/żalów w postaci męża?
>Z szafy to pewnie nic nie będzie, ale jak miło można czas spędzić.

Ja jestem kobieta co ma własny zestaw śrubokrętów, mam własnąwiertarę
itp i sięsąsiadów prosić nie muszę o pożyczkę :)
A jesli chodi o meza - to moj juz niejednokrotnie sie przekonal, ze ja
naprawde umiem to robic lepiej niz on.

Raz sie zawzial i chcial powiesic wieszak na kwiatka........ja poszlam
z dzieckiem na spacer bo mnie krew zalewala jak widzialam jak on
wkreca wiertlo do wiertarki i zaczyna sie za to zabierac.
Mial wywiercic 2 dziury, powiesic wieszak i wsio.....zajelo mu to
godzine i wywiercil o jedna dziure za duzo ;))))))))))) DObrze ze
kwiat duzy to te dziure zakrywa, ale jak sie bedziemy stad wyprowadzac
to trzeba bedzie te dziury (nawet nadplanowe) zagipsowac :)

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze.

23. Data: 2002-05-31 04:12:35

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Ja jestem kobieta co ma własny zestaw śrubokrętów, mam własnąwiertarę
> itp i sięsąsiadów prosić nie muszę o pożyczkę :)
No, super!!! Taka majsterkująca żona to skarb, zwłaszcza, gdy dodatkowo a
raczej przede wszystkim lubi majsterkować przy mężu:-)))))))))))
Jestem pełen zachwytu.

> Mial wywiercic 2 dziury, powiesic wieszak i wsio.....zajelo mu to
> godzine i wywiercil o jedna dziure za duzo ;)))))))))))
Tutaj idealnie pasuje anegdota o moim Ś.P. ojcu, wykładowcy na
Akademii Muzycznej. Chciał kiedyś sam powieśić obrazek na ścianie
(ceglanej). Młotek do ręki, gwóźdź, bum, bum-cegła. Następny gwóżdź
5cm poniżej, bum, bum cegła. Za trzecim lub czwartym razem kierując się
ku dołowi natrafił wreszcie na fugę i powiesił ten obrazek w pełni
zadowolony.
Gdy mama przyszła do domu i zabaczyła te trzy dziury powyżej obrazka, to
wbiła gwóżdź powyżej tych dziur za pierwszym razem, zakrywając tym samych
te nie udane ojca próby samodzielności. Ale muzykiem był bardzo
dobrym:-)))))
Darek

24. Data: 2002-05-31 06:25:31

Temat: Odp: Regał a honor mężczyzny ;-))
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad6uch$n1j$...@n...tpi.pl...
> No, super!!! Taka majsterkująca żona to skarb, zwłaszcza, gdy dodatkowo a
> raczej przede wszystkim lubi majsterkować przy mężu:-)))))))))))
> Jestem pełen zachwytu.

:-))) niekoniecznie robią to dla popisu, mają zwinne paluszki i niekiedy
lepiej im to wychodzi i szybciej :-)))
Sandra

25. Data: 2002-05-31 06:37:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-))) niekoniecznie robią to dla popisu, mają zwinne paluszki i niekiedy
> lepiej im to wychodzi i szybciej :-)))
> Sandra
Majsterkowanie, czy petting cóż za różnica, ważne, że sprawia wzajemną
przyjemność:-)))))))))))
Darek

wszytskim Joannom
Czy ja jestem zboczony?
dopadla mnie chandra
Linda była szczęśliwa, że zostanie zgwałcona.
Koleje małżeństwa