Regał z okleiną a folia

1. Data: 2008-03-10 10:36:23

Temat: Regał z okleiną a folia
Od: wujcio <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czym się różnią regały z okleiną od regałów o których piszą "folia"?

Mam konkretnie na myśli system Ikea Billy - są dostępne regały z
okleiną
(199PLN) i jest wersja z tą tajemniczą folią (129PLN).
Zastanawiam się także czy płyty są lakierowane czy jest to zbędne?

2. Data: 2008-03-11 18:38:22

Temat: Re: Regał z okleiną a folia
Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "wujcio" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
> [...]
> (199PLN) i jest wersja z tą tajemniczą folią (129PLN).
> Zastanawiam się także czy płyty są lakierowane czy jest to zbędne?

Okleina = naturalny fornir wykończony lakierem; folia to folia drewnopodobna
:)

Pozdrawiam,
Druid29

3. Data: 2008-03-12 01:49:26

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 pisze:
> Okleina = naturalny fornir wykończony lakierem; folia to folia
> drewnopodobna :)

Drugie stanowczo odradzam cholerstwo szybko się wyciera.

4. Data: 2008-03-12 20:27:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamikazee pisze:

> Drugie stanowczo odradzam cholerstwo szybko się wyciera.

Naturalny fornir został praktycznie wyparty przez papier z nadrukiem.

pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-03-12 21:57:36

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Naturalny fornir został praktycznie wyparty przez papier z nadrukiem.

Słabo szukałeś.
Wykończenie naturalnym fornirem, zwykłym lub ozdobnym, jest standardem w
średniej klasy meblach.
W IKEI można nawet kupić niedrogie meble z MDF albo nawet z dykty oklejone
naturalnym fornirem, a regał Billy jest tego ładnym przykładem.

Pozdrawiam,
Druid29

Pranie Wykładzin Dywanów WARSZAWA
zmiana koloru stołu
Uszczelnianie komina
Kabina prysznicowa - czym usuwać kamień?
równanie na mądre i szczęśliwe życie