Regulacja brwi

1. Data: 2006-03-08 10:55:48

Temat: Regulacja brwi
Od: "mag69" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od dluzszego czasu wybieram sie wyregulowac brwi, ale nie potrafie sie przemoc.
Moje brwi sa rzadkie, szerokie, od wewnetrznej strony na dlugosci 1/2 sa one
ciemniejsze(jest ich wiecej), a pozostala czesc jest malo widoczna. Czy poprzez
wyregulowanie mozna cos z nimi zrobic? Z daleka wyglada jakbym miala brwi tylko
do polowy oka :-(.

pozdr
mag

1. Data: 2006-03-08 11:02:02

Temat: Re: Regulacja brwi
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-08 11:55:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mag69* skreślił te oto słowa:

Henna pomoże.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-08 11:13:58

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mag69 napisał(a):

Jak najbardziej henna. Moze tylko trzeba bedzie troche pokombinowac z
kolorem, tzn tam, gdzie sa jasniejsze bardziej zafarbowac, zeby w
efekcie uzyskac jednolity kolor.

Aduś

1. Data: 2006-03-08 11:29:48

Od: "Mag69" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej henna. Moze tylko trzeba bedzie troche pokombinowac z
> kolorem, tzn tam, gdzie sa jasniejsze bardziej zafarbowac, zeby w
> efekcie uzyskac jednolity kolor.

Jak henna wplywa na kondycje wloskow? Czy za 10lat bede tam cos jeszcze miala? ;)
Przepraszam jezeli pytam o cos banalnego, ale jestem w tym temacie kompletnym
laikiem ;).

pozdr

1. Data: 2006-03-08 11:44:16

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mag69" <m...@v...pl>

> miala? ;) Przepraszam jezeli pytam o cos banalnego, ale jestem w tym
> temacie kompletnym laikiem ;).

nie wpływa imo..tzn nie negatywnie, zwlaszcza, ze teraz dostepna jest henna
żelowa, bardzo delikatna, ktora farbuje tylko wlosy, a nie "Chwyta"skory,
tak jak kiedys.

--
Margaret

1. Data: 2006-03-08 12:26:27

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak henna wplywa na kondycje wloskow? Czy za 10lat bede tam cos jeszcze miala? ;)
> Przepraszam jezeli pytam o cos banalnego, ale jestem w tym temacie kompletnym
> laikiem ;).

Mysle ze to sprawa indywidualna. Mi bardzo zaszkodzila na rzesy.

Pozdrawiam
PasQdka

1. Data: 2006-03-08 14:01:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:
> Użytkownik "Mag69" <m...@v...pl>

> nie wpływa imo..tzn nie negatywnie, zwlaszcza, ze teraz dostepna jest
> henna żelowa, bardzo delikatna, ktora farbuje tylko wlosy, a nie
> "Chwyta"skory, tak jak kiedys.

I jest normalnie dostepna w drogeriach? Bo mialam nie lada przygode z
chwytajaca henna. Moze napisze ku przestrodze innym eksperymentujacym
nastolatkom :)

Chcialam zafarbowac brwi bo mialam podobny problem. No i przeczytalam na
opakowaniu ze zafarbowana skore mozna latwo wyczyscic. Wiec nalozylam piekne
grube paski. Teraz wyobrazcie sobie moja panike jak nie moglam zmyc tego
zadnym kosmetykiem. Wygladalam jakbym pomalowala sie markerem i
przypominalam Burta z ulicy sezamkowej [ale brwi mialam dwie a nie jedna].
Tak bardzo spanikowalam, ze uzylam drobnego pumeksu co pogorszylos sprawe -
pozbylam sie henny, wlosow i skory. Potem zamiast czarnych paskow, nosilam
nad oczami strupki. I do dzisiaj czyli jakies 9 lat modle sie, zeby mi brwi
ladnie odrosly w miejscu gdzie uzylam pumeksu. Jakies sa ale to nie to samo
co w miejscu gdzie brwi zaczynaja sie :(

Ogolnie brwi to moj kompleks. Przyciemniam je kredka do brwi bo mimo, ze
wlosy sa symetrycznie tak samo wyregulowane to jedna brew jest jasniejsza i
wydaje sie byc ciensza. A najsmieszniejsze jest to ze na wizazu wiekszosc
dziewczyn zachwyca sie moimi brwiami :))) Co jest dla mnie jakims absurdem.

Zazula

1. Data: 2006-03-08 21:38:05

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

>A najsmieszniejsze jest to ze na wizazu

gdzie?

Gosia

1. Data: 2006-03-08 22:21:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdzie?

Znowu Google'a wyłączyli?

(Pierwszy link).

--
JoP

1. Data: 2006-03-08 22:30:28

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl>

> jasniejsza i wydaje sie byc ciensza. A najsmieszniejsze jest to ze na
> wizazu wiekszosc dziewczyn zachwyca sie moimi brwiami :))) Co jest dla
> mnie jakims absurdem.

nie wiem wlasnie czy jest w drogeriach, ale maziali mnie nia i w Guinot i w
jakim salonie Welli , gdzie jest tez salon kosmetyczny..
a henne, zwyczajna, zle wspominam, podobnie do Ciebie..bo jak mnie kiedys
babka zafarbowala, to myslalam, ze sie zalamie. Takie czarne....a ja
szatynka..nie wiem, jako mi to nie pasowalo. Inni mowili, ze ladnie, a ja
sie czulam ja jakas baba jaga..
Zelowa szybko łapie wloski i ma sie ja jakies gora 15 sekund na brwiach, tzn
ja tyle mialam, a efekt byl :)

--
Margaret

podklad rozswietlajacy