Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)

1. Data: 2005-12-28 20:33:18

Temat: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów regulował zawór spustowy spłuczki 3/6 litrów
stosowany w kompaktach Koło (np. Panda-Solo)? Da się coś ustawić, czy
trzeba pozostać przy ustawieniach fabrycznych.
Fonon

2. Data: 2005-12-29 19:20:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dousj4$mq4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> litrów stosowany w kompaktach Koło (np. Panda-Solo)? Da się coś
> ustawić, czy trzeba pozostać przy ustawieniach fabrycznych.

Ale co w nim chcesz ustawiać? "6" regulujesz położeniem głównego
pływaka, a "3" tym małym z boku, tam chyba nic więcej się nie da.

J.

3. Data: 2005-12-29 22:09:36

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Ale co w nim chcesz ustawiać?

Są regulacje na dźwigniach spustów (może to tylko kwestia wysokości
różnych spłuczek - nie wiem, dla tego pytam) oraz regulacje pływaków -
zaworu napełniającego i "tego małego z boku".

> "6" regulujesz położeniem głównego
> pływaka,

zaworu napełniającego?

> a "3" tym małym z boku, tam chyba nic więcej się nie da.

W którą stronę przesunąć pływak, by zwiększyć wypływ na '3'?

Fonon

4. Data: 2005-12-30 09:23:28

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon wrote:

> [...]
> różnych spłuczek - nie wiem, dla tego pytam) oraz regulacje
> pływaków -
> zaworu napełniającego i "tego małego z boku".

Fakt, jeszcze się reguluje spusty, zapomniałem o tym - tak, to
kwestia wysokości samego zbiornika, tym się ustawia prawidłowe
położenie przycisków, żeby w pozycji spoczynkowej nie były
"wpadnięte".

> zaworu napełniającego?

Tak, "6" to po prostu wylanie całej wody, a to czy to będzie 6l
czy 7 - to zależy właśnie od głównego zaworu.

> W którą stronę przesunąć pływak, by zwiększyć wypływ na '3'?

Ten pływak decyduje o tym, przy jakim poziomie wody wypływ będzie
przerwany, więc jeśli chcesz, żeby jej więcej wyleciało, mniej
musi zostać -> pływak musisz przesunąć w dół.

J.

5. Data: 2005-12-30 11:54:34

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, teraz już wszystko jasne. Pozdrawiam,
Fonon

6. Data: 2022-05-17 14:38:17

Od: Aleksander Musiał <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2022-05-24 23:59:23

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Musiał <n...@g...com> wrote:

> piątek, 30 grudnia 2005

Czy naprawdę Musiał?

--
- Panie doktorze, jestem wykończona. Odkąd mój mąż zachorował, dzień
i noc muszę czuwać przy jego łóżku.

Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?
zluszczenie powloki olejnej a klejenie plytek ceramicznych
kupie klucz do "kryzowania" zaworow HERZ
Elektryczne: nóż, otwieracz i szczoteczka
bezbarwny lakier do drewna