Strona główna Grupy pl.rec.dom Whirlpool - serwis

Grupy

Szukaj w grupach

 

Whirlpool - serwis

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 3


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2005-12-29 08:42:10

Temat: Whirlpool - serwis
Od: "zch28" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem wczoraj wizytę dwóch panów z serwisu do lodówko-zamrażarki
Wypełnili protokół i stwierdzili niemożność naprawy. Gwarancja 7 lat na agregaty
i szczelność układu.
Decyzja za 2 tygodnie z Warszawy.
Podobno jeśli będzie pozytywna to mam się dogadać ze sprzedawcą co do wymiany.
Jak to jest. Czy obowiązkiem sprzedawcy jest utylizacja czy może zwrot sprzętu
producentowi?
Nieszczelność jest tylko w lodówce. Są sprawne dwa agregaty.
Czy dla sprzedawcy jest to wielki kłopot czy może jest taka sytuacja mu na rękę?
Pytam czy mgę coś negocjować. Chciałbym wymienić oczywiście na "lepszy model"
:-)

Czy fakt nie posiadania faktury (mam gwarancję, umowę kredytową, wszystkie
wpłaty) skreśla mnie na starcie. Jak na razie nie znalazłem :-(. Liczę, że uda
mi się zrobić ksero u sprzedawcy.

Pozdrawiam
zch

PS. Oczywiscie panowie skasowali mnie na 60 PLN za 15 min roboty (zajrzeć do
środka lodówki i wypełnić kwity). Ech chiałbym pracować w serwisie.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2005-12-29 14:53:15

Temat: Re: Whirlpool - serwis
Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "zch28" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
news:dp07ha$ngd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Miałem wczoraj wizytę dwóch panów z serwisu do lodówko-zamrażarki
> Wypełnili protokół i stwierdzili niemożność naprawy. Gwarancja 7 lat na
> agregaty
> i szczelność układu.
> Decyzja za 2 tygodnie z Warszawy.
> Podobno jeśli będzie pozytywna to mam się dogadać ze sprzedawcą co do
> wymiany.
> Jak to jest. Czy obowiązkiem sprzedawcy jest utylizacja czy może zwrot
> sprzętu
> producentowi?
> Nieszczelność jest tylko w lodówce. Są sprawne dwa agregaty.
> Czy dla sprzedawcy jest to wielki kłopot czy może jest taka sytuacja mu na
> rękę?
> Pytam czy mgę coś negocjować. Chciałbym wymienić oczywiście na "lepszy
> model"
> :-)
>
> Czy fakt nie posiadania faktury (mam gwarancję, umowę kredytową, wszystkie
> wpłaty) skreśla mnie na starcie. Jak na razie nie znalazłem :-(. Liczę, że
> uda
> mi się zrobić ksero u sprzedawcy.
>
> Pozdrawiam
> zch
>
> PS. Oczywiscie panowie skasowali mnie na 60 PLN za 15 min roboty (zajrzeć
> do
> środka lodówki i wypełnić kwity). Ech chiałbym pracować w serwisie.
Ja miałam do czynienia z serwisem Whirpoola przy okazji naprawy pralki. Pan
serwisant też stwierdził niemożność naprawy i po 2 tygodniach dostałam pismo
(takie samo pismo dostał sklep, w którym kupiłam prawlkę) z decyzją o
wymianie produktu na nowy. Okazało się, że mój model jest już
nieprodukowany, więc zaproponowamo mi inny - równy cenowo, ale jako że byłam
zrażona do marki, pozwolono mi w sklepie (MM Okęcie W-wa) na wzięcie pralki
innej firmy, byle nie była tańsza niż moja. I tak też zrobiłam. Co do
faktury - chyba miałam, ale tego już nie pamiętam. A poza tym, jesli w
gwarancji masz stempel sprzedawcy, to wiedzą gdzie kupiłeś i tam też zapewne
dokonasz wymiany na inny sprzęt. Pozdrwiam AJ


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2005-12-31 12:26:18

Temat: Re: Whirlpool - serwis
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Dec 2005 15:53:15 +0100, AWJ napisał(a):

> Ja miałam do czynienia z serwisem Whirpoola przy okazji naprawy pralki. Pan
> serwisant też stwierdził niemożność naprawy i po 2 tygodniach dostałam pismo
> (takie samo pismo dostał sklep, w którym kupiłam prawlkę) z decyzją o
> wymianie produktu na nowy. Okazało się, że mój model jest już
> nieprodukowany, więc zaproponowamo mi inny - równy cenowo, ale jako że byłam
> zrażona do marki, pozwolono mi w sklepie (MM Okęcie W-wa) na wzięcie pralki
> innej firmy, byle nie była tańsza niż moja. I tak też zrobiłam. Co do
> faktury - chyba miałam, ale tego już nie pamiętam. A poza tym, jesli w
> gwarancji masz stempel sprzedawcy, to wiedzą gdzie kupiłeś i tam też zapewne
> dokonasz wymiany na inny sprzęt. Pozdrwiam AJ

U mnie było podobnie. Modelu też już nie było, a podobny był
w promocji - tańszy. Pozwolili dobrać sobie coś do pełnej kwoty
ceny pierwszej lodówki, ale niestety tylko jedną rzecz.
Sklep to Euro-AGD. Aha, ja miałem fakturę.

--
Pozdrawiam
Miroo

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?
zluszczenie powloki olejnej a klejenie plytek ceramicznych
kupie klucz do "kryzowania" zaworow HERZ
Elektryczne: nóż, otwieracz i szczoteczka

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Wkłady do zniczy...
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii

zobacz wszyskie »