Re: Regulamin pracowni

From: "Roman O." <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Regulamin pracowni
Date: Tue, 2 Sep 2003 00:00:38 +0200

news:bj0bsl$77h$1@serwus.bnet.pl...

Witam!
<..>
> Czyli co? Napisać:
> 19.Złamanie zasad regulaminu, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa oraz
> prawa będzie skutkowało adekwatną do wykroczenia karą, zgodną ze statutem
> regulamiem szkoły.
Nie ma "Regulaminu szkoły".

> A co to jest regulamin przedmiotowy?
W ramach szkolnego systemu oceniania musisz zgłosić do komisji
przedmiotowej,
(albo derekcji0, swój własny regulamin oceniania w ramach przedmiotu,
(którego nauczasz).
Taka umowa z uczniami... np
Za ucieczkę z klasówki, takie, a takie postępowanie.
Za nieprzygotowanie się do lekcji, takie sankcje.
Nie przygotownie lub "szczęśliwy numerek" można "wykręcić" tylko x razy w
semestrze
Nie oddanie pracy w terminie...
Poprawa pracy, i odpowiedzi...
To musi być podane i wpisane "w kwity", na początku zajęć, bo potem moga być
kłopoty!
Poczytaj dokładnie Statut Szkoły (z załącznikami).

> ???? Czemu? Coś nie tak napisałem?
Wsio OK!
Aj.... (jesteś młody) naprawdę... "dziecuszko" jest pod Twoją opieką,
I TO TY ODPOWIADASZ!
Prokurator będzie dochodził jak to się stało i to pod Twoja opieką!
Ono musi Cię słuchać. Jak stwierdzisz że nie, to to sprawdzi (czy tak było)
i wtedy
możesz być zwolniony od odpowiedzilności.

> Jezu... Chopie, ty jesteś idealista... :-)))
A po co Ci tu Chrystus?
Podpisałeś cyrograf: Umowę o pracę?
On aobowiązuje w dwie strony!

> Noż ja przyszedłem, pierwsze dni w szkole... Jutro zajęcia... Może i jest,
> ale na wszystko sam nie wpadnę :-( Nie wiem czy jest BHPowiec...

Dyro go wyznacza, albo sam to robi. Powinien Ciebie najpierw przeszkolić....
No jak? Przystępujesz do pracy bez przeszkolenia?
Powinieneś znać szkolne przepisy BHP.
Jak się coś sie stanie na lekcji, a nie byłeś przeszkolony Dyro "beknie".

> W pracowni komputerowej należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz
> higieny, litery prawa, etyki a także zaleceń nauczyciela lub opiekuna, a w
> szczególności:
> może to rozwinę do?
<.>
No SUPER!

> W pracowni komputerowej należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz
> higieny, litery prawa, regulaminu szkoły, etyki a także zaleceń
nauczyciela
> lub opiekuna, a w szczególności:
jw

> W kazdym razie, moje punkty są jako ,,w szczególności'' czyli tylko nacisk
> na określone elementy. A resztę opisuje właśnie to jedno zdanie na górze
<..>
No i po co te szczegóły?

> BTW: Zastanawiam się, jak wygląda OC nauczyciela.
Cinko!

> Masz jakieś konretne zarzuty do mnie, czy tak se złośliwujesz?
Spokojnie, to żarty! Ogólnie, w wypowiedziach w klasie, proponuje umiar...
Na to chciałem zwrócic uwagę.
:-)))

--
Roman