Reinkarnacji nie ma !

31. Data: 2016-08-31 14:31:58

Temat: Re: Reinkarnacji nie ma !
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2016 o 13:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> drzew, bo to nie chrześcijanie dali światu proch, druk i kompas.

Wynalezienie druku oznacza że mieli rację?
A https://www.youtube.com/watch?v=nLqIexUyLxc 4'11 - jak zmusza się do
ślubowania

32. Data: 2016-08-31 17:11:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 07:31, pinokio pisze:
> Nawet Vassula Ryden mówi w swych orędziach a przez nią Jezus
> Reinkarnacji nie ma !
>
> fragmenty Orędzi Najświętszej Trójcy : ,,Prawdziwe Życie w Bogu" -
> Vassula Ryden (1985-2003r)

Reinkarnacja - RAJ czy PIEKŁO na Ziemi - Plociuch #444
https://www.youtube.com/watch?v=ZkgwIs8u-w8

33. Data: 2016-08-31 17:31:24

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-14 o 07:31, pinokio pisze:
> Nawet Vassula Ryden mówi w swych orędziach a przez nią Jezus
> Reinkarnacji nie ma ! (...)

Autorki takie jak Vassula Ryden, czy Maria Valtorta itp.
nie są autorytetami na których można polegać. Przeczytały
Biblię i pod wrażeniem tej lektury zaczęły tworzyć.
Przesłanie prorockie nie może być tak rozwlekłe - na kilka
tomów, z których ostatecznie niewiele wynika, poza tezami
wziętymi żywcem z Biblii (tu np. Hbr 9,27). One tam za wiele
nie prorokują, żeby uniknąć kompromitacji, jak np. taki
ksiądz S. Gobbi (ten od jakiegoś kapłańskiego Ruchu),
który to w swojej książce napisał, że już w 1996 będzie
na ziemi Antychryst i jego królestwo, czasy ucisku itd.
Nie ma się czym przejmować, tacy pisarze zawsze będą starać
się czymś zaszokować ludzi, którzy interesują się wiarą.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

34. Data: 2016-08-31 19:19:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 sierpnia 2016 14:31:53 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Wynalezienie druku oznacza że mieli rację?
> A https://www.youtube.com/watch?v=nLqIexUyLxc 4'11 - jak zmusza się do
> ślubowania

Siostrzyczka przegrała proces w sądzie i dostała prawomocny wyrok ZTCP.
A chłopcy byli zdolni, czemu mają być wychowywani na gamoni po
zawodówce? Oferowano im awans społeczno-kulturowy co najmniej
do MWZWM xD
Najzdolniejsi podlegają wyborowi do elit głównego nurtu, nieprawdaż?

35. Data: 2016-08-31 19:22:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2016 o 19:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> do MWZWM xD
> Najzdolniejsi podlegają wyborowi do elit głównego nurtu, nieprawdaż?

co to MWZWM? Dziękuję za taki "awans".

36. Data: 2016-08-31 19:27:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 sierpnia 2016 17:11:40 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Reinkarnacja - RAJ czy PIEKŁO na Ziemi - Plociuch #444
> https://www.youtube.com/watch?v=ZkgwIs8u-w8

Oczywiście że Plociuch zauważył, iż reinkarnacja to jest rodzaj
czyśćca na ziemi i oczywistą równie rzeczą jest że żyje się ludziom
i innym istotom na świecie najczęściej źle, jak to sądzili hindusi.

Tylko oczywiście hindusi mylili się co do jedności "trwałego ja",
które jest tylko paczką treści psychofizycznych wymieniających się
i zastępujących. Należy odróżnić ciągłość/kontynuację od trwałości,
nawet jak nasze ciało nie jest trwałe i ustawicznie wymienia atomy i komórki.

37. Data: 2016-08-31 19:30:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2016 o 19:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Oczywiście że Plociuch zauważył, iż reinkarnacja to jest rodzaj
> czyśćca na ziemi i oczywistą równie rzeczą jest że żyje się ludziom
> i innym istotom na świecie najczęściej źle, jak to sądzili hindusi.

Plociuch wyśmiał reinkarnację

38. Data: 2016-08-31 19:31:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 sierpnia 2016 19:21:57 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> co to MWZWM? Dziękuję za taki "awans".

Młodzi Wykształceni z Wielkich Miast i nie w jakichś prywaciakach jak większość tylko
przypuszczeni do kierunków elitarnych. Zenarchia jest
bardzo silna nie tylko w popkulturze, ale i na uczelniach. Po sposobie
bycia - słownictwie, grepsach, tematach poruszanych w dyskusji
o lekturach czy kulturze... swój swojaka rozpozna.

39. Data: 2016-08-31 19:33:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2016 o 19:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> bycia - słownictwie, grepsach, tematach poruszanych w dyskusji
> o lekturach czy kulturze... swój swojaka rozpozna.

I tacy MWZWM głosują na Platformę oraz walczyli z Obrońcami Krzyża?

40. Data: 2016-08-31 19:35:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 sierpnia 2016 19:30:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Plociuch wyśmiał reinkarnację

Zauważ, że to jest dyletant, a nie autorytet.
Mamy kulturę dyletantów, jak np. antropologiczne zawiłości przybliża
nam np. Cejrowski, którego kwalifikacje akademickie są mocno kontrowersyjne.
Nie mówię, że to nie jest fajny show, ale to jest popkultura,
w najlepszym razie wulgaryzacja, a nie relewantny dyskurs.

Jeśli serce masz mężne...
Tzw wiocha w siódmym pokoleniu...
LeoTar jest szczęściarzem?
Ślub