Data: 2001-09-28 23:42:41
Temat: Re: Reklama
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Joanna <c...@p...onet.pl> w artykule
news:B7DAD317.1DA2D%chironia@poczta.onet.pl pisze...
> Teraz nie moge sie tym zajac, ale skopiuje sobie Twoj adres i w
przyszlym
> tygodniu postaram ci sie podac niewielka bibliografie. Na pewno jest
taka
> ksiazka Bralczyka o jezku w reklamie, ale w tej chwili nie pamietam
tytulu.
O, to ja się też podczepię i poproszę o te tytuły. :) Prawdę mówiąc
miałam pisać pracę z _percepcji_ reklamy, ale niewiele pozycji
odpowiadało mojemu obszarowi zainteresowania, a większości pozycji i
tak nie udało mi się zdobyć. :( Ale tytuły wyszperałam następujące:
Psychologia przekazu reklamowego (dla twórców i osbiorców komunikatów
reklamowych) - Mirosław Laszczak
Percepcja reklamy - Strzelecki
Psychologia reklamy - Doliński
[dwu ostatnich nie udało mi się nigdy nawet zobaczyć :(]
Poza tym jest doskonała książka Idy Kurcz - Psychologia języka i
komunikacji, ale to już reklamy nie dotyczy.
No i tyle na razie. :))
Serdeczności,
Daga
|