Reklama Casto

1. Data: 2004-06-02 06:31:40

Temat: Reklama Casto
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Wam się podoba reklama Castoramy? Ta z kobietą kupującą kafelki, wokół
której latał sztab pracowników? Ciekawa jestem czy ktoś zauważył, że jest
ona hmmmm... lekko szowinistyczna?

pozdr

Monika

2. Data: 2004-06-02 08:58:59

Temat: Re: Reklama Casto
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 08:31:40 +0200 I had a dream that idiom <i...@w...pl> wrote:
> Jak Wam się podoba reklama Castoramy? Ta z kobietą kupującą kafelki, wokół
> której latał sztab pracowników? Ciekawa jestem czy ktoś zauważył, że jest
> ona hmmmm... lekko szowinistyczna?

Ehm, chyba pomyliłaś pojęcia... Reklama z kobietą rządzącą tłumem
facetów, który jej najwyżej sięga ramion jest szowinistyczna???

3. Data: 2004-06-02 09:23:51

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" :

> Jak Wam się podoba reklama Castoramy? Ta z kobietą kupującą kafelki, wokół
> której latał sztab pracowników? Ciekawa jestem czy ktoś zauważył, że jest
> ona hmmmm... lekko szowinistyczna?

Chyba zbyt poważnie to traktujesz. Mi się reklama podoba, przecież jest z
przymrużeniem oka.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2004-06-02 09:23:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Ehm, chyba pomyliłaś pojęcia... Reklama z kobietą rządzącą tłumem
> facetów, który jej najwyżej sięga ramion jest szowinistyczna???

Ona rzadzi?
A ja odniosłam wrażenie, że to idiotka, która sobie bez nich nie poradzi :D

pozdr

Monika

5. Data: 2004-06-02 09:24:53

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba zbyt poważnie to traktujesz. Mi się reklama podoba, przecież jest z
> przymrużeniem oka.

Jak wszystkie texty, potencjometry w piersiach, facet zasuwający rozporek i
cała reszta...

pozdr

Monika

6. Data: 2004-06-02 09:25:27

Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 08:31:40 +0200 idiom <i...@w...pl> wrote:
> Jak Wam si? podoba reklama Castoramy? Ta z kobiet? kupuj?c? kafelki, wok??
> kt?rej lata? sztab pracownik?w? Ciekawa jestem czy kto? zauwa?y?, ?e jest
> ona hmmmm... lekko szowinistyczna?

NTG

R.
--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się

7. Data: 2004-06-02 09:33:07

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Maszkowski" <r...@i...edu.pl> napisał w wiadomości

> NTG

A jaka ?

pl.soc.rownouprawnienie? pl.soc.kobiety? pl.misc.reklama?

pozdr

Monika

8. Data: 2004-06-02 09:45:22

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 11:23:56 +0200 I had a dream that idiom <i...@w...pl> wrote:
> Ona rzadzi?
> A ja odniosłam wrażenie, że to idiotka, która sobie bez nich nie poradzi :D

No to masz problem z postrzeganiem pozycji mężczyzny i kobiety w różnych
relacjach :)

A poza tym 90% reklam jest pełna idiotów wszelkich płci, więc omawiany
spot Castoramy nie jest niczym wyjątkowym.

9. Data: 2004-06-02 10:00:30

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> A poza tym 90% reklam jest pełna idiotów wszelkich płci, więc omawiany
> spot Castoramy nie jest niczym wyjątkowym.

Ok, tylko, że jak facet w reklamie czegoś tam (nie pamiętam - tej z hasłem
"ci państwo za to płacą") jest idiotą, to jest idiotą bo wynika to z jego
idiotyzmu. A nie ze stereotypów (bo kobieta nie może po prostu zmierzyć
łazienki - sztab facetów musi ją uwolnić od tego problemu przerastającego
jej możliwości).

pozdr

Monika

10. Data: 2004-06-02 10:47:20

Od: "aok" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak Wam się podoba reklama Castoramy? Ta z kobietą kupującą kafelki, wokół
> której latał sztab pracowników? Ciekawa jestem czy ktoś zauważył, że jest
> ona hmmmm... lekko szowinistyczna?
jak widzisz tylko Ty tak postrzegasz tę reklamę, a że norma jest ogół ....
;)

terapia małżeńska w Krakowie
Pomoc społeczna
Wczasy w Miedzyzdrojach