Reklamacja montazu okien PCV.

1. Data: 2006-03-30 13:05:53

Temat: Reklamacja montazu okien PCV.
Od: Krasnal <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam nowe mieszkanie, w bloku, odebralem je troche ponad rok temu.
Pojawil sie tej zimy problem z oknami:

1. Okna strasznie, strasznie pocily sie, nad ranem poziom zaparowania
liczac od dolu siegal 30 cm.

2. Jedno z okien w okresie najwiekszych mrozow, upiekszylo sie lodem,
jak ten lod oderwalem to okazalo sie ze z okolic zawiasu na odcinku ok.
2cm bardzo wialo, w te mrozy objawilo sie to soplem o wymiarach
prostopadloscianu 1cm x 3cm x 3cm.

3. Uszczelnienie silikonowe pomiedzy oknem a paraperem zaczelo czerniec.

Chcialem reklamowac nieprawidlowe zamontowanie okien, niestety do
takiego wniosku doszedlem po rozmowie z sasiadem ktoremu firma wymienila
caly silikon jako ze wyszlo na to ze uzyli nie tego co powinni i ten
uzyty czarnial (podejrzewam ze w calym bloku tak jest, wstepne rozmowy z
innymi to potwierdzaja). Zaluje ze nie mam zdjec tego kawalka lodu jaki
sie zrobil przy oknie, ale moje pytanie dotyczy tego czy to co opisalem
moze podlegac pod "nieprawidlowy montaz"? Jako ze na okna gwarancja byla
roczna i sie juz skonczyla, a na cale mieszkanie (rozumiem ze w tym jest
rowniez montaz elemntow takich jak okna) jeszcze trwa.

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2006-03-31 08:31:45

Temat: Re: Reklamacja montazu okien PCV.
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli kupiłeś całe mieszkanie od developera to masz 3 lata jego
odpowiedzialności "z urzędu" a jeśli w "swoim zakresie" montowałeś te
okna to 1 rok z urzędu (możesz skorzystać z gwarancji jeśli masz taką na
montaż i określa odpowiedzialność na dłużej niż 1 rok)
Pdr.Mariusz

ogrzewanie podlogowe w calym domu...
Zakup zmywarki
parapety nad kaloryferem- obowiązkowe?