Re: Reklamy dobre i złe

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 1 Jan 2017 11:06:05 -0800 (PST)
Subject: Re: Reklamy dobre i złe
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 17:51:56 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Jest reklama "z przeziębionym mężczyzną gorzej niż z dzieckiem"
> kończy się słowami "popilnujcie taty".
> Owszem, jej facet nie spełnił oczekiwań z powodu przeziębienia, nie
> znaczy to że przy dzieciach ma go przedstawiać w złym świetle.
>
> Dobra reklama:
> mówi dziewczyna o świętach, znowu będzie tak, znowu brat coś, znowu
> rodzina. Czyli będzie tak jak lubię.
> Ten brat niosący renifera(?) po schodach wygląda jakby miał zespół
> Downa. Plus za przedstawienie osoby z zespołem Downa w pozytywnym
> świetle jako normalność.

"I ktokolwiek byłby zagrożony przez natarczywość reklamy,
zanieczyszczenie powietrza czy policję, niech zaintonuje
ZAKLĘCIE WOJENNE SZAREGO NIEDŹWIEDZIA:

DAJ IM W DUPĘ
DAJ IM WYCISK
DAJ IM W DUPĘ
DAJ IM WYCISK"

A wówczas z pewnością zjawi się SZARY NIEDŻWIEDŻ
i odrzuci precz wroga za pomocą swej łopaty-wadżry."

https://youtu.be/TrOFk-V7WcE