Reklamy dobre i złe

1. Data: 2017-01-01 17:51:55

Temat: Reklamy dobre i złe
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest reklama "z przeziębionym mężczyzną gorzej niż z dzieckiem"
kończy się słowami "popilnujcie taty".
Owszem, jej facet nie spełnił oczekiwań z powodu przeziębienia, nie
znaczy to że przy dzieciach ma go przedstawiać w złym świetle.

Dobra reklama:
mówi dziewczyna o świętach, znowu będzie tak, znowu brat coś, znowu
rodzina. Czyli będzie tak jak lubię.
Ten brat niosący renifera(?) po schodach wygląda jakby miał zespół
Downa. Plus za przedstawienie osoby z zespołem Downa w pozytywnym
świetle jako normalność.

2. Data: 2017-01-01 18:23:05

Temat: Re: Reklamy dobre i złe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Owszem, jej facet nie spełnił oczekiwań z powodu przeziębienia, nie
> znaczy to że przy dzieciach ma go przedstawiać w złym świetle.

No cóż, skoro dzieci i tak widzą ojca w chorobie rozkapryszonego jak one
albo i może bardziej, to już w gorszym świetle i tak zobaczyć go nie mogą.
Cóż, dzisiaj to mężczyzna MA płakać, okazywać swoje frustracje, bawić się
kolejką na rôwni z dziećmi, chodzić w krótkich spodenkach jak jego syn,
zamiast przestać się panicznie bać psów i gęsi ma wirtualnie zwyciężać
wirtualnych wrogów grając na kompie w Tanks of World (cy cóś)...
To kobieta MA być psychiczną, mentalną i fizyczną praz co za tym idzie
materialną (obs idzie do pracy nawet w chorobie, bo kto?) ostoją rodziny,
właśnie ona MA być tą osobą, na którą każdy (łącznie z niedojrzałym
mentalnie mężem i biologicznym ojcem jej dzieci) w rodzinie ma liczyć w
sytuacjach patowych.
To kobieta nie ma prawa pokazać swej słabości lub choćby po prostu być
dopieszczana przez mężczyznę jego troską, jego odwagą, jego pieniedzmi.

Facet nadaje się dziś tylko do pakowania dzieciom kanapek w prezentowy
papier z kokardą - i najlepiej żeby podziwiał przy tym swój włożony w to
odkrycie intelektualny wysiłek popularnym w reklamach okrzykiem wojownika
"BRAWO JA"!
Czasem nawet może, najlepiej dopiero w wieku lat 40, jako "młody bóg" z
dwójką nastoletnich dzieci, doznać olśnienia przed bankiem, że może
należałoby mieć pieniądze JUŻ nie tylko dla siebie, ale i dla rodziny!
No brawo ja!

--
XL

3. Data: 2017-01-01 18:28:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.01.2017 o 18:23, Ikselka pisze:
> zamiast przestać się panicznie bać psów i gęsi ma wirtualnie zwyciężać
> wirtualnych wrogów grając na kompie w Tanks of World (cy cóś)...
> To kobieta MA być psychiczną, mentalną i fizyczną praz co za tym idzie

Tak widzisz facetów? To raczej kobiety bywają księżniczkami, o które
facet musi zabiegać i troszczyć się.
A facet ma być głową rodziny, kobieta nie może dawać żadnych aluzji, że
jej się mąż nie podoba,

4. Data: 2017-01-01 18:38:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Tak widzisz facetów?

Jaaaaaaa????? Takie wzorce kreują media! W ślad za tym idą reklamy.

> To raczej kobiety bywają księżniczkami, o które
> facet musi zabiegać i troszczyć się.

Jak to mój facet :-)

> A facet ma być głową rodziny,

No właśnie!

> kobieta nie może dawać żadnych aluzji, że
> jej się mąż nie podoba,

Jak głupia nie wiedziała, za kogo wychodzi, to sama sobie winna, że ma
chama w domu.
Albo uwierzyła reklamom - i nagle szok, bo bez właściwych wzorców trafia
się na mydłka lub właśnie na chama.

--
XL

5. Data: 2017-01-01 20:00:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Facet nadaje się dziś tylko

ech te seksistowskie uprzedzenia...
Naprawde jestes w stanie przypisac cechy do płci?

Bo ja znam zarówno kobiety konkretne jak i memeje oraz tak samo facetów
takich i takich.

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

6. Data: 2017-01-01 20:06:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 17:51:56 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Ten brat niosący renifera(?) po schodach wygląda jakby miał zespół
> Downa. Plus za przedstawienie osoby z zespołem Downa w pozytywnym

"I ktokolwiek byłby zagrożony przez natarczywość reklamy,
zanieczyszczenie powietrza czy policję, niech zaintonuje
ZAKLĘCIE WOJENNE SZAREGO NIEDŹWIEDZIA:

DAJ IM W DUPĘ
DAJ IM WYCISK
DAJ IM W DUPĘ
DAJ IM WYCISK"

A wówczas z pewnością zjawi się SZARY NIEDŻWIEDŻ
i odrzuci precz wroga za pomocą swej łopaty-wadżry."

https://youtu.be/TrOFk-V7WcE

7. Data: 2017-01-01 20:33:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
> Naprawde jestes w stanie przypisac cechy do płci?
>
> Bo ja znam zarówno kobiety konkretne jak i memeje oraz tak samo facetów

Ja, ty, oba, on - to nieważne szczegóły. Nie rozumiesz, że nie ma
znaczenia, jakich ludzi MY znamy? Ma znaczenie, jacy bedą ludzie, których
będą znały nasze wnuki. Ktoś gdzieś wymyślił, że aby mieć władzę nad
dzisiejszymi ludźmi, trzeba im pomieszać wartości w bigos, z którego już
nie będą pamiętali, co wybrać dla siebie. A raczej nie będą WIEDZIELI, co
jest dla nich dobre. Pomimo pozornej dostępności wszystkiego. Nie będą
bowiem mieć wzorców. Dlatego, tj. aby zanikły te wzorce, ludzkość trzeba
wychować na Nowo. I ten ktoś próbuje to robić bardzo konsekwentnie. Co
gorsza coraz częściej mu się udaje.

--
XL

8. Data: 2017-01-01 20:58:20

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-01 o 20:33, Ikselka pisze:
> Nie będą
> bowiem mieć wzorców.

Wielbicielka Hitlera bredzi o wzorcach.
Żałosne.

> Dlatego, tj. aby zanikły te wzorce, ludzkość trzeba
> wychować na Nowo.

Hitler, twój idol, też tak myślał.

> I ten ktoś próbuje to robić bardzo konsekwentnie. Co
> gorsza coraz częściej mu się udaje.

I co gorsza, czasem wygrywa wybory.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-01-01 21:01:00

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ja, ty, oba, on - to nieważne szczegóły. Nie rozumiesz, że nie ma
> znaczenia, jakich ludzi MY znamy? Ma znaczenie, jacy bedą ludzie, których
> będą znały nasze wnuki.

A to bedzie wynikało z tego jakich my ludzi znamy.

> [...]
> bowiem mieć wzorców. Dlatego, tj. aby zanikły te wzorce, ludzkość trzeba
> wychować na Nowo. I ten ktoś próbuje to robić bardzo konsekwentnie. Co

Pewnie stąd ta panosząca sie wszedzie maniera relatywizowania wszystkiego
co się da, byle tylko pasowało do naszej racji.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

10. Data: 2017-01-01 21:09:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A to bedzie wynikało z tego jakich my ludzi znamy.

No cóż, normalnych (wg naszych norm) znamy coraz mniej. Nie zauważyłeś?

> Pewnie stąd ta panosząca sie wszedzie maniera relatywizowania wszystkiego
> co się da, byle tylko pasowało do naszej racji.

Jakie racje, takie dopasowania. Tylko czy aby jeszcze do naszej?

--
XL

DejaVu
Franciszek: "Duchowe osierocenie to rak degradujący duszę"
Ziemkiewicz o szopce...
Saryryk o szopce...
Nowy 2017 rok