Reklamy dobre i złe

11. Data: 2017-01-01 21:13:29

Temat: Re: Reklamy dobre i złe
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja, ty, oba, on - to nieważne szczegóły. Nie rozumiesz, że nie ma
> znaczenia, jakich ludzi MY znamy? Ma znaczenie, jacy bedą ludzie,
> których będą znały nasze wnuki. Ktoś gdzieś wymyślił, że aby mieć
> władzę nad dzisiejszymi ludźmi, trzeba im pomieszać wartości w bigos,
> z którego już nie będą pamiętali, co wybrać dla siebie.

Od wieków mamy do czynienia ze złem i przemocą. Teraz tylko dzięki
technologii to zło zostało powszechnie ujawnione. Broni sie jednak
zaciekle przed wykorzenieniem. A skoro jest zło to znaczy, że coś z tym
systemem wartości, z etyką i moralnością jest nie w porządku. Jest
obarczona jakimś błędem, który w przeszłości ujawniał zło tylko od czasu
do czasu, i o czym wiedzieli tylko nieliczni teraz zaś szerzy się to
coraz powszechniej a dzięki temu, że świat się nam skurczył dowiadujemy
się o tych aktach agresji bardzo szybko i w skali całego globu
wymieniamy informacje. I coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawęz tego, że
to jest skutek błędu systemowego wbudowanego w struktury cywilizacji.

> A raczej nie będą WIEDZIELI, co jest dla nich dobre.

A czy teraz wiedzą? No może poza kobietami, które zawsze znajdą sposób
by ujarzmić samczyków. Chociaż gwałty wskazują, że juz seksapil
przestaje działać kojąco na rozbudzonych seksualnie a
nieustabilizowanych emocjonalnie dużych chłopców.

> Pomimo pozornej dostępności wszystkiego. Nie będą bowiem mieć
> wzorców.

Skoro obowiązujące wzoce prowdzą do eskalacji przemocy to znaczy, że są
do d..., należy je o kant rozbić i wbudowac nowe wzorce, które zapewnią
wyeliminowanie wirusa przemocy z ludzkiego umysłu.

> Dlatego, tj. aby zanikły te wzorce, ludzkość trzeba wychować na
> Nowo.

Całkiem logiczne. :-)

> I ten ktoś próbuje to robić bardzo konsekwentnie. Co gorsza coraz
> częściej mu się udaje.

Oby wytrwał w swoim postanowieniu.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

12. Data: 2017-01-01 22:11:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@l...net> wrote:

> Od wieków

Od ilu?
:->

> [...]
> wymieniamy informacje. I coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawęz tego, że
> to jest skutek błędu systemowego wbudowanego w struktury cywilizacji.

Aś się nagadał, namącił - i g... stwierdził.
No to zdecywilizuj i będzie git. Jakie to proste!
Chyba dla dziecka.
Z wybujałą wyobraźnią.
:->

> A czy teraz wiedzą? No może poza kobietami, które zawsze znajdą sposób
> by ujarzmić samczyków.

Zmień płytę.

> Chociaż gwałty wskazują, juz seksapil
> przestaje działać kojąco na rozbudzonych seksualnie a
> nieustabilizowanych emocjonalnie dużych chłopców.

KOJĄCO?
Chyba już rozumiem, jaki masz problem :-))

> Skoro obowiązujące wzoce prowdzą do eskalacji przemocy to znaczy, że są
> do d..., należy je o kant rozbić i wbudowac nowe wzorce, które zapewnią
> wyeliminowanie wirusa przemocy z ludzkiego umysłu.

Dzieciaku...

> Całkiem logiczne. :-)

> Oby wytrwał w swoim postanowieniu.

Apage!

--
XL

13. Data: 2017-01-01 22:55:00

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>ech te seksistowskie uprzedzenia...

to nie uprzedzenia iksela opisuje menrza sfojego

14. Data: 2017-01-01 23:01:00

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> No cóż, normalnych (wg naszych norm) znamy coraz mniej. Nie
> zauważyłeś?

Nie, nie ma takiej przemiany wokól mnie.

> Jakie racje, takie dopasowania. Tylko czy aby jeszcze do naszej?

Zawsze jest jakas nasza.
W imie tej naszosci wszelkie brednie da sie zrelatywizować. A ze ludzie nie
nauczeni weryfikowac to łatwo im te brednie brac jako fakt.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

15. Data: 2017-01-01 23:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jan 2017 22:55:00 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
7.0.0.1...

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> to nie uprzedzenia iksela opisuje menrza sfojego

Co ja opisuję, tego motłoch nie zrozumiał - Bozia motłochowi jadaczkę dała,
ale o mózgu zapomniała. Albo raczej dobrze wiedziała, co robi :->

16. Data: 2017-01-02 06:39:35

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Od ilu? :->

Od samego Początku tworzenia...

> Aś się nagadał, namącił - i g... stwierdził. No to zdecywilizuj i
> będzie git. Jakie to proste! Chyba dla dziecka. Z wybujałą
> wyobraźnią. :->

Jeżeli nawet resocjalizacja wydaje się niemożliwa to wcale nie znaczy,
że nie należy sięjej podjąć. A jeśli okaże się rzeczywiście niemośliwa
to tylko należy przyśpieszyć zagładę takiej niereformowalnej cywilizacji
by na jej gruzach powstała nowa, zreformowana.

> Zmień płytę.

Prawda w oczy kole?

> KOJĄCO? Chyba już rozumiem, jaki masz problem :-))

Wal śmiało; zobaczymy na ile rozumiesz mężczyznę.

> Dzieciaku...

Czy dziecięce marzenia mojej córki, które wyraziła w liście do mnie
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html, zlekceważysz równie
ochoczo jak próbujesz lekceważyć mnie?

17. Data: 2017-01-02 06:45:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2017 o 06:39, LeoTar pisze:
> że nie należy sięjej podjąć. A jeśli okaże się rzeczywiście niemośliwa
> to tylko należy przyśpieszyć zagładę takiej niereformowalnej cywilizacji
> by na jej gruzach powstała nowa, zreformowana.

Na gruzach cywilizacji chcesz budować nową. Dobrze że nie masz władzy.

18. Data: 2017-01-02 06:58:39

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Na gruzach cywilizacji chcesz budować nową. Dobrze że nie masz
> władzy.

Nie muszęmieć władzy. Moja idea działa równie skutecznie jak wirus
komputerowy.

19. Data: 2017-01-02 07:27:19

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> Nie muszę mieć władzy. Moja idea działa równie skutecznie jak wirus
> komputerowy.

Kiedyś przed laty wymyśliłem test na prawdziwość tej idei. Jeżeli jej
tezy okażą się prawdziwe, czyli będzie ona niosła Prawdę to będzie
wchłaniana przez ludzi, gdyż człowiek jest ze swej naturydobry,
poszukuje prawdy, podswiadomie rozpozna Prawdę oraz ją zaakceptuje
pomimo sprzeczności jej zasadniczej tezy z obowiązującymi normami
moralnymi. Jeżeli zatem niesie ona ze sobą Prawdę absolutną to będzie
propagować wśród ludzi niczym nieusuwalny wirus komputerowy stając się
antidotum na obowiązujące fałsz i obłudę. Z biegim czasu ogarnie całą
populację: ci, w których umysłach spowoduje ona przemianę stworzą nową
cywiizację a ci, którzy jej nie zaakceptują dokonaja samozagłady.

20. Data: 2017-01-02 08:22:32

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> [...]
> naturydobry, poszukuje prawdy, podswiadomie rozpozna Prawdę oraz ją
> zaakceptuje pomimo sprzeczności jej zasadniczej tezy z obowiązującymi

Nie tyle chodzi, o zmianę norm moralnych, gdyż te wyglądają na dobre,
ile o zmianę doktryny wychowawczej, która umożliwiłaby pełną realizację
tychże norm moralnych. Obecnie obowiązująca, zakazowo-nakazowa, doktryna
wychowawcza uniemożliwia ich pełną realizację, gdyż sama w sobie niesie
zalążek zła: zakaz jest pierwotną przemocą, zalążkiem wszelkich innych
form zniewalania i przemocy.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

DejaVu
Franciszek: "Duchowe osierocenie to rak degradujący duszę"
Ziemkiewicz o szopce...
Saryryk o szopce...
Nowy 2017 rok