Re: Reklamy dobre i złe

Data: 2017-01-02 08:22:32
Temat: Re: Reklamy dobre i złe
Od: LeoTar <l...@l...net>

LeoTar pisze:

> Kiedyś przed laty wymyśliłem test na prawdziwość tej idei. Jeżeli
> jej tezy okażą się prawdziwe, czyli będzie ona niosła Prawdę to
> będzie wchłaniana przez ludzi, gdyż człowiek jest ze swej
> naturydobry, poszukuje prawdy, podswiadomie rozpozna Prawdę oraz ją
> zaakceptuje pomimo sprzeczności jej zasadniczej tezy z obowiązującymi
> normami moralnymi.

Nie tyle chodzi, o zmianę norm moralnych, gdyż te wyglądają na dobre,
ile o zmianę doktryny wychowawczej, która umożliwiłaby pełną realizację
tychże norm moralnych. Obecnie obowiązująca, zakazowo-nakazowa, doktryna
wychowawcza uniemożliwia ich pełną realizację, gdyż sama w sobie niesie
zalążek zła: zakaz jest pierwotną przemocą, zalążkiem wszelkich innych
form zniewalania i przemocy.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/