Re: Relacje z dzieckiem po rozwodzie

From: "Mrowka" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Relacje z dzieckiem po rozwodzie
Date: Thu, 31 Jul 2003 01:04:14 +0200

Użytkownik "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:bg1fgh$ab5$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...
> True love & hate story:

Witaj ponownie .Pamietam Twoje maile z czasow kiedy Twoja zona byla w
ciazy....Nawet kiedys rozmawialismy na GG......

> Co robić:
> 1. Czekać aż córka dorośnie i będę mógł ją zabrać do miasta, i przedstawić
> komu zechcę, bez zgody jej matki? Jaki wiek jest optymalny?

Bez zgody matki?No to chyba musialbys czekac do osiagniecia przez corke
pelnoletnosci.

> 2. Przyjmować warunki ex- i w praktyce odsunąć Małą od mojej rodziny?

Absolutnie nie.

> 3. Iść z ex- na konfrontację siłową?

Nie.

> 4. ...... ?

Walczyc o dziecko przy pomocy sadu,sam nie dasz rady.Lub poczekac az zonce
sie odmieni i zacznie w koncu logicznie myslec i dotrze do niej ze krzywdzi
dziecko.Tylko pytanie ,jak dlugo? :/ Albo robic wszystko aby utrzymywac z
corka jakikolwiek kontakt,aby Mala wiedziala ze ma tate ktory ja kocha a gdy
bedzie starsza to sama bedzie naciskala matke o spotkania z Toba.A wtedy gdy
matka sie bedzie sprzeciwiala to niestety dobrze na tym nie wyjdzie,moze
nawet stracic dziecko.....

> Zastanawiam się co będzie dalej - z pierwszą komunią św. itd. Czy za moim
> dzieckiem muszą się ciągnąć przez resztę życia jakieś głupoty, bo jej
matka
> mnie znielubiła? Gdzie się kończą jakieś głupie emocje a zaczyna zdrowy
> rozsądek? Ja też miałem ochotę powiedzieć byłej to i owo, trzasnąć teścia,
> dosrać teściowej, tylko że dla mojej córki są to: najukochańsza mama,
> dziadek i babcia. Po co mam wywoływać u dziecka konflikt emocjonalny?
> Dlaczego druga strona tego nie rozumie?

No wlasnie....
Moze poradzic sie psychologa co robic?
Jedno jest pewne-odpuscic nie mozesz.
Z tego co pamietam to zona chciala odejsc gdy byla w ciazy a jednak udalo Ci
sie ja zatrzymac,jakis czas....
Moze powinienes jej pozolic odejsc?
Wiem,ze osoba ktora nie jest juz kochana a nadal nalega aby byc razem z
czasem zostaje znienawidzona,ale wiem tez ze z czasem ta nienawisc mija,oby
tak bylo w Waszym przypadku....

Pozdrawiam.Magda