Re: Religia jako nerwica, nerwica jako religia [fragment]

From: "xhy" <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Religia jako nerwica, nerwica jako religia [fragment]
Date: Wed, 21 Dec 2005 11:17:43 +0100

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:43A8EF1C.ABCB334E@wilno.pl...
> nie wiem czy sie wstydzi, szczerze mowiac watpie,

Ktoś kto choć raz widział sytuację z przykładu nie ma wątpliwości. Małe
dzieci się wstydzą i widać to po ich mimice oraz zachowaniu.

natomiast wiem, ze
> dziewczynki w wieku zblizonym chowaja sie przed ludzmi w momencie
> potrzeby oddania stolca, i jest to zwiazane z bolem,

Czy chłopców też boli oddawanie stolca? Chyba nie bo mój co prawda chował
się w różne zakamarki ale bywało ,ze chichotał.

> to dalej jest proste, facet ma orgazm bo inaczej zajebalby sie na smierc
> :)

Chyba własnie tego mu brakowało. Wyjatkiem są cienkie opowiadanka:-)

> takie ilosci tabu zwiazane z plciowoscia czlowieka mogla naprodukowac
> tylko religia

Być może. Nie świadczy to jednak o wstydzie jako skutku lecz może świadczyć
o wykorzystywaniu naturalnego odruchu. Pierwotnego.x