Re: Religijne zapalenie mózgu.

Data: 2013-05-18 10:00:34
Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: outside <s...@g...com>

On 18 Maj, 09:34, outside <s...@g...com> wrote:
> Ale ja wiem na czym polegała rewolucja francuska i widzę jak dyktator
> przygłupom wymyśla, że jego but który ściskał szczęke ludu nigdy nie
> istniał, szedł drogą i go rewolucja napadła. A to debilstwo nawet nie
> rozumie że rewolucje przechodniów nie napadają, tylko rewolucja jest
> reakcją na kogoś kto jest skurwysynem zbrodniczym.

Kk doprowadził do upadku gospodarczego Francje, każdy kraj zawsze
doprowadzał do upadku, teraz sami widzimy jak kradną nasze pieniądze,
nic jak widać ich to nie nauczyło. Rewolucja skonfiskowała zagrabione
dobra przez kler i Francja podniosła się gospodarczo. Nawet jak głupi
król pobiegł do Austrii o pomoc , to na armie starczyło i pokonano
Austrie a króla ścięto. A skąd miał kler dobra, kradł państwo,
niewolniczo wykorzystywał lud, mordował i grabił majątki
zamordowanych, straszył piekłem za testament głodujące rodziny, barok
był apogeum zbrodni inkwizycyjnej i ty się dziwisz że złapali za łeb
bestie wycinali, całkowicie popieram.