Re: Religijne zapalenie mózgu.

Data: 2013-05-18 11:00:32
Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: outside <s...@g...com>

On 18 Maj, 10:43, outside <s...@g...com> wrote:

> Bardzo odjeżdzasz od rzeczywistości ten twój post wygląda tak- w 39
> Hitler wchodzi do Polski a polacy powinni powiedzieć-jesteśmy
> pacyfiści do pacyfistów się nie strzela- Polacy bronili się jednak,
> czyli zabijali i kler obecnie mówi tak- ja będąc Hitler jest oburzony
> zbrodnią polaków jak niemcy poszli na spacerek do polski. Tak się
> zachowuje kler, niemcy przyszli na spacer a polacy rewolucjoniści
> francuscy zaczeli strzelać do niewinnych niemców, jacy polacy bestie.

Czyli przez porównanie niemcy-kler, polacy-rewolucjoniści, kler
tłumaczy rewolucje obecnie- gdy niemcy niewinni przyszli nieść
dziewictwo polakom i na spacer po polsce, te okropne polaki bez sensu
zaczeli walić z armat i zabili dwie dziewice, bo polacy to przeklęci
rewolucjoniści. A normalnie- niemcy napadli na polaków, mordowali i
niewolili i dlatego polacy się bronili i to jest sens rewolucji
francuskiej.