Re: Religijne zapalenie mózgu.

Data: 2013-05-20 19:46:12
Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: LaL <r...@g...com>

On 20 Maj, 19:19, xantiros <x...@y...com> wrote:

> To co musz powiedzie ofiary Czyngis-chan ? Acha tu te winny ko ci .
> Bomba atomowa na Hiroszim - winny ko ci , no moze jeszcze ydzi.
> Stalin - winny ko ci
> Hitler - winny ko ci
> Pol Pot - winny ko ci
> Sadam Husain - tez winny ko c
> Mao Tse Tung  - te winny ko ci
>
> zapewne sie zgadzasz ?
>
> Dobrze ze wg, ciebie jeszcze ko ci nie odpowiada za plamy na s o cu  -
> chocia kto wie co ci w g owie za wita.
>
> I co by nie pisa nie ma bardziej ludob jczych system w ni "komunizm"
> [...]

Ateizm to liberalizm, komunizm to była nowa religia. A tutaj co chwila
Grzegorz Z .wrzuca podobieństwa międzi Islamem i Katolicyzmem, czyli
porównuje i ma racje, bo są oba podobne i totalitarnie niewolące. A w
archwum masz komunizm i kościół przez globa zestawiany. Bo tak
naprawdę ktoś wychowany w komunie, tak w PL przeraził się wolności ,że
pobiegł do podobieństwa i znowu mamy cenzurę, pod- kto obraża
katolików, a katolików wszystko co nie katolickie obraża, jak
stalinowców i znowu nienawiść bękartów Stalina.