Re: Religijne zapalenie mózgu.

From: xantiros <x...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Date: Tue, 21 May 2013 13:40:05 +0200
<kndm8h$ohg$3@node2.news.atman.pl> <kndmef$ueb$1@node1.news.atman.pl>
<a...@e...googlegroups.com>
<kndqso$th5$1@node2.news.atman.pl>
<e...@s...googlegroups.com>
<knf9a4$h18$1@node1.news.atman.pl>
<8...@i...googlegroups.com>

W dniu 21.05.2013 10:36, outside pisze:

> Jest dokładnie podane że wbijali na rożen dzieci piekli i jedli ,
> jedli trupy kobiet poćwiartowane,

ludożerstwo z głodu nie jest niczym nowym.
W Andach jak się rozwalił samolot w XX wieku też na wzajem się zżerali i
to ludzie wykształceni - czego to dowodzi wg, ciebie ?

> nigdy muzeumanie nie widzieli
> takiego barbarzyństwa, więc wojen tak się nie prowadziło, obejrzyj
> film historyczny pierwsza krucjata, jest napewno historyczny bo to
> jest w większości dobrych podręczników .

Chłopie poczytaj o wojnach średniowiecza czy starożytnych, to były istne
rzeźnie, z mordowaniem wszystkiego wokoło, a mordowanie dzieci tym
bardziej chłopców nawet było "modne" nawet u arabów z uwagi na
powiedzenie aby potomek męski się nie mścił jak dorośnie. Ocenianie tego
z prespektywy naszych czasów jest nieporozumieniem.

W XX wieku też masz przypadki wojen brutalnością przekraczającej
średniowiecze.