Religijne zapalenie mózgu.

41. Data: 2013-05-17 23:30:48

Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron może do szkoły i wtenczas zrozumiesz że rewolucja francuska to bunt
mordowanego ludu przez kler to jest pierwsza klasa lo , zamiast słuchać tych w
spódnicach co tylko na trwce leżeli i ich rewolucja napadła, oni tacy niewinni i mrug
obłudnym ślepiem

42. Data: 2013-05-17 23:39:09

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:kn5fb8$1fc$1@node2.news.atman.pl...>W dniu 2013-05-17 16:21, xantiros pisze:

> [...]

Chiron może do szkoły i wtenczas zrozumiesz że rewolucja francuska to
bunt mordowanego ludu przez kler to jest pierwsza klasa lo , zamiast
słuchać tych w spódnicach co tylko na trawce leżeli i ich rewolucja
napadła, oni tacy niewinni i mrug obłudnym ślepiem

43. Data: 2013-05-17 23:41:25

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

44. Data: 2013-05-17 23:44:45

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2013-05-17 23:46:16

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 16:33, LaL <r...@g...com> wrote:
> [...]
m-a-katolicyzm-otw...

46. Data: 2013-05-18 08:21:02

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2013 23:39, outside pisze:

> [...]
> słuchać tych w spódnicach co tylko na trawce leżeli i ich rewolucja
> napadła, oni tacy niewinni i mrug obłudnym ślepiem

poczytaj jednak o Wandei

--
paweł

47. Data: 2013-05-18 08:59:36

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 08:21, Paweł <p...@n...ne> wrote:

> poczytaj jednak o Wandei
>
> --
> pawe

Po co , przecież widzę co się dzieje, kler głupcom pokazuje jak
oczyszcza się ze zbrodni, każda dyktatura ma swoją rewolucje, a kler w
mordowaniu tak przeciągnął strune że lud besti łeb obciął, teraz
bestia sarenke udaje, kto oczyszcza się ze zbrodni jest współwinny
zbrodni. Ta obrzydliwa obłuda którą zbrodniarze z kk epatują do
żygania normalnych ludzi doprowadza, ale zawsze znajdzie się przygłup
bez szkoły czy radio skocz mi na ryja zasiadło na mózgu co w wilku
owce zobaczy.

49. Data: 2013-05-18 09:27:00

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2013 08:59, outside pisze:

> Po co , przecież widzę co się dzieje,

żeby się dowiedzieć czegoś nowego.
--
paweł

50. Data: 2013-05-18 09:32:29

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-05-17 16:21, xantiros pisze:

> eby si dowiedzie czego nowego.
> --
> pawe

Ale ja wiem na czym polegała rewolucja francuska i widzę jak dyktator
przygłupom wymyśla, że jego but który ściskał szczęke ludu nigdy nie
istniał, szedł drogą i go rewolucja napadła. A to debilstwo nawet nie
rozumie że rewolucje przechodniów nie napadają, tylko rewolucja jest
reakcją na kogoś kto jest skurwysynem zbrodniczym.

Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka
Bilans
Kiedyś w bardzo religijnym kraju zrobiono kobietom to: