Re: Religijne zapalenie mózgu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Date: Fri, 17 May 2013 23:59:36 -0700 (PDT)
<kn5ecd$mpi$1@node1.news.atman.pl> <kn5fb8$1fc$1@node2.news.atman.pl>
<kn66g2$nuh$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...googlegroups.com>
<kn76ke$e4j$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Religijne zapalenie mózgu.
From: outside <s...@g...com>

cinews:kn5fb8$1fc$1@node2.news.atman.pl...>Wdniu 2013-05-17 16:21, xantiros pisze:

> poczytaj jednak o Wandei
>
> --
> pawe

Po co , przecież widzę co się dzieje, kler głupcom pokazuje jak
oczyszcza się ze zbrodni, każda dyktatura ma swoją rewolucje, a kler w
mordowaniu tak przeciągnął strune że lud besti łeb obciął, teraz
bestia sarenke udaje, kto oczyszcza się ze zbrodni jest współwinny
zbrodni. Ta obrzydliwa obłuda którą zbrodniarze z kk epatują do
żygania normalnych ludzi doprowadza, ale zawsze znajdzie się przygłup
bez szkoły czy radio skocz mi na ryja zasiadło na mózgu co w wilku
owce zobaczy.