Remont mieszkania ...

1. Data: 2006-06-08 13:18:17

Temat: Remont mieszkania ...
Od: ms <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Niedawno udało mi się sfinalizować kupno mieszkania i będę powoli
przymierzał się do remontu. W związku z tym, mam teraz (i pewnie w
przyszłości) kilka pytań:

1. Okna - plastikowe czy drewniane? Jakiego producenta wybrać, czym się
kierować przy wyborze okien?

2. Kaloryfery - Czym się kierować przy wyborze, jakiego producenta można
polecić?

Przeglądałem strony różnych producentów okien i grzejników i szczerze
mówiąc mam mały kłopot z wyborem, będę wdzięczny za wszelkie sugestie i
porady. Aha

Z góry dziękuję za odpowiedź
M.

2. Data: 2006-06-08 19:24:15

Temat: Re: Remont mieszkania ...
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ms" napisał:

> [...]
> przyszłości) kilka pytań:
>
> 1. Okna - plastikowe czy drewniane? Jakiego producenta wybrać, czym się
Chcesz flejma? Obgadane było już nie raz. Ostatnio nawet niedawno. Też
miałem ten dylemat. Przegrzeb grupę.

Przemek

3. Data: 2006-06-12 09:07:13

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Kaloryfery - Czym się kierować przy wyborze, jakiego producenta można
> polecić?

Chyba tylko estetyką i długością gwarancji. Np najtańsze są obleśne
Purmo z Castoramy, wg mnie znacznie lepiej wykonane Kermi, a już w ogóle
bardzo ładne DeLongi.
(Moce grzewcze danego typu sa u wszystkich prawie identyczne)
--
__

renowacja poszycia dachu płaskiego
odkurzacz BOSCH VENTARO - jakie opinie?