Resztki z rosołu

1. Data: 2004-02-09 14:24:12

Temat: Resztki z rosołu
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?
Anna

1. Data: 2004-02-09 14:32:09

Temat: Re: Resztki z rosołu
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

AniaM napisal(a):

>Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?

A kury robie takie moje quasicurry....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-02-09 14:35:12

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?
> Anna
>
> Cześć!
Ja pakuję, chowam do zamrażalnika i gdy robię "duży" bigos, dodaję do niego.
Jeżeli nie przewiduję bigosu, to robię z tego farsz do naleśników.
Jeżeli wołowinka ładna , to od razu jemy "sztukę mięsa", a rosół potem...
Zamiast farszu do naleśników, można farsz wykorzystać do pierogów.
A raz to nawet zrobiłam "nóżki" w galarecie...
Smacznego!

1. Data: 2004-02-09 14:39:45

Od: "B. Maurycy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:he6f20pblmfd5re1ro2r1sbgdn35cqn291@4ax.com...

> A kury robie takie moje quasicurry....
>
> --
> Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla
PROSZE NIE ZANIECZYSZCZAC GRUPY quasiwypowiedziami.
Maurycy

1. Data: 2004-02-09 15:16:18

Od: "Jacek Nowak" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaM <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?

Ja to uwielbiam gotowane mięso z rosołu. Z apetytem zjadam wielki talerz
rosołu z makaronem i gotowane mięso z talerzyka obok.

Jacek

1. Data: 2004-02-09 15:54:50

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?
> Anna

Witam!
Jeżeli został Ci sam rosół, to kup paczkę mrożonych warzyw, ugotuj i zalej
rosołem wymieszanym z żelatyną. Całość wlej do formy na babkę drożdżową, niech
zastygnie. Oczywiście dopraw rosół solą i pieprzem. Podaj na kolację z
bułeczką posmarowaną masłem. Swietna przekąska.
Mięso z rosołu wół+kura mozna przekręcić przez maszynkę, dodać różności i
wątróbkę i upiec z tego mały pasztet. W czasach "kartkowych" to był w moim
domu przysmak.
pzdr.

1. Data: 2004-02-09 18:23:43

Od: Catalina <c...@u...plsocseks.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Feb 2004 15:24:12 +0100 , "AniaM" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?

Pierogi, nalesniki z miesnym farszem lub jakas potrawke z dodatkiem
pieczarek duszonych, cebuli i zielonego groszku.

--
Catalina
gg # 186839

1. Data: 2004-02-10 06:51:25

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

podzielic na male kawalki, zmieszac z podsmazona 1 cebulka, dodac
przypraw i 3 lyzki smietany - poddusic wszystko racem i podawac z
ziemniakami lub grubym makaronem

1. Data: 2004-02-10 07:33:11

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> wrote in message
> podzielic na male kawalki, zmieszac z podsmazona 1 cebulka, dodac
> przypraw i 3 lyzki smietany - poddusic wszystko racem i podawac z
> ziemniakami lub grubym makaronem
>
> Dzieki za dobre pomysly. Pozdrawiam
Anna

1. Data: 2004-02-10 21:36:25

Od: "Vefour.PL" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Feb 2004 15:24:12 +0100, AniaM wrote:

> Poradzcie co zrobic z resztkami z rosolu, tzn. wolowe + kura ?
> Anna

Wywal

V.

Re: szukam ciasta bez pieczenia...
Re: Udziec z indyka - jak przyrządzać
Re: przepis na faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Re: przepis na faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
FAQ pl.rec.kuchnia