FAQ pl.rec.kuchnia

1. Data: 2004-02-09 12:46:27

Temat: FAQ pl.rec.kuchnia
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej
grupie internetowej!

Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk , ktorej
autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie wszystkiego, co
najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe przepisy, mozesz obejrzec
ga(r)lerie, a takze wskazowki, czego nie nalezy czynic, bo wzbudza
powszechna niechec, a za co moze nawet spotkac lincz :).

Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczegolnie jak w Pizza
Hut), gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, leczo, biszkopt, murzynek,
racuchy (chociaz racuchy to calkiem inna historia...), koniecznie zajrzyj na
strone: http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!

Oto metryka naszej grupy:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i picia,
co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze (restauracje,
bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie skonczyc na
toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie". Grupa bedzie dla tych
ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie szefow kuchni.... Podobnych
grup nie ma...

W grupie zabronione jest przesyłanie spamow i jakichkolwiek ogłoszen nie
zwiazanych scisle z tematyka grupy.

Warto "dodac do ulubionych" strony naszych grupowiczow:
Strona z przepisami z naszej grupy (i nie tylko):
http://www.kuchnia.3miasto.pl/, alternatywnie:
http://kuchnia.verusinter.net/index.php
Wielkie Żarcie - strona Doroty - wkn: http://www.gotowanie.wkl.pl/
Strona Joanny Duszczynskiej: http://jduszczynska.republika.pl/
Dania i Danka, czyli strona Dany: http://www.kuchnia.com.pl/
Puszkkka, czyli Puszatkowa Książka Kucharska Kazały:
http://puszkkka.spinacz.pl/
Strona Misiczki: http://republika.pl/misiczka/

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci
wszystkie ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

1. Data: 2004-02-09 16:07:03

Temat: Re: FAQ pl.rec.kuchnia
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c07ve8$a0b$1@nemesis.news.tpi.pl...

Tia, nic dodać nic ująć.
;-)))

> [...]
> Strona Misiczki: http://republika.pl/misiczka/
>
> Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci

---

1. Data: 2004-02-09 18:33:08

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał:
> Tia, nic dodać nic ująć.
> ;-)))

Jerzy! Ujac i to duzo ujac, czyli:
Tnij cytaty i pisz pod, a nie nad cudzym tekstem!

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-02-09 20:00:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości

> Jerzy! Ujac i to duzo ujac, czyli:
> Tnij cytaty i pisz pod, a nie nad cudzym tekstem!

Wybacz, ale to było zamierzone, wręcz celowe działanie, nie mogłem
czegoś tak wartościowego się pozbyć bez bólu.
;-)
To był chyba mój pierwszy post w tym stylu, zanim zacząłem pisać na
grupy dyskusyjne zapoznałem się najpierw z :
1. FAQ;
2. netykietą;
3. usenetem jako takim.
Za to co złe przepraszam i postaram się przestrzegać reguł
obowiązujących na tej liście.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy