Revlon - balsam - wrażenia

1. Data: 2004-08-25 09:56:07

Temat: Revlon - balsam - wrażenia
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No kupiłam. Nie wytrzymałam i kupiłam. I co się okazuje? To 19 zł to
promocja. Normalnie kosztuje 28 zł, ale z przyczyn, które pomimo
wyjaśnień przemiłej ekspedientki pozostają dla mnie niejasne, jest
właśnie promocja na wszystkie produkty pielęgnacyjne Revlona. We
Wrocławiu znaczy się i w tej drogerii, nie wiem jak w innych. Jest
jeszcze żel pod prysznic 400 ml (też po 19 zł) i dezodorant chyba po 15
zł. Są różne zapachy. Jest też balsam dla skóry dojrzałej, dla skóry
wrażliwej i jakiś tam jeszcze inny. Słowem - jest w czym wybierać.
Ja wzięłam ten miodowo-zielonoherbatowy.
Wrażenia: Pierwiastka miodowego mogłoby być więcej. Zielona herbata...
hmmm, to nie jest ta zielona herbata, do której byłam przyzwyczajona.
Zapach bardziej jakby ziołowy, to też nie jest dobre określenie, bardzo
charakterystyczny i niebanalny. Jeszcze mi tak żaden balsam nie
pachniał. Zapach utrzymuje się długo, nie jest intensywny, raczej
dyskretny. Wchłania się szybko, nawilża. To najważniejsze.
W sumie muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Trochę tych balsamów
będę teraz zużywać więcej, może się zatem skuszę na następny jakiś. Ten
pachnie bardzo ładnie, bardzo oryginalnie.
No to tyle.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-25 13:15:03

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> właśnie promocja na wszystkie produkty pielęgnacyjne Revlona. We
> Wrocławiu znaczy się i w tej drogerii, nie wiem jak w innych.

wczoraj widziałam w TV reklamę kosmetyków kolorowych Revlona i podali ponoć
nowe, niższe ceny - wszystko było poniżej 20 zł, z tego, co pamiętam.

1. Data: 2004-08-26 13:45:35

Temat: Re: Revlon - balsam - wrażenia
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cghnts$om3$1@nemesis.news.tpi.pl:

> promocja na wszystkie produkty pielęgnacyjne Revlona

O, to koniecznie zaopatrz się w ichni szampon. Jest naprawdę niezły.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-08-26 14:01:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-26 15:45,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> O, to koniecznie zaopatrz się w ichni szampon. Jest naprawdę niezły.

Mówisz? Kurcze, szampon też był :)
Balsam zastosowałam na całe me ciałko niemałe i okazuje się, że nawilża
bardzo fajnie. I będzie chyba pieruńsko wydajny, bo wystarczy go trochę
nabrać. Wchłania się bardzo dobrze :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-26 18:57:44

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> wczoraj widziałam w TV reklamę kosmetyków kolorowych Revlona i podali
ponoć
> nowe, niższe ceny - wszystko było poniżej 20 zł, z tego, co pamiętam.

tusze do rzes takze??
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-08-27 09:07:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-26 20:57,Użytkownik teia^^ ziewnął szeroko i rzekł:

> tusze do rzes takze??

Teraz sobie uświadomiłam, że nigdy nie używałam ichniej kolorówki. Jaka
jest? Warto? Tusze zwłaszcza...

Krusz.

PS. Zakupiony przeze mnie balsam przeszedł zwycięsko test basenowy.
Skóra nawilżona tak przecudnie, że ajajajajaj :D

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-27 09:14:25

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ <t...@N...pl> napisał(a):
> ponoć
>
> tusze do rzes takze??

z tego, co kojarzę, to pokazali w reklamie standardowe produkty typu tusz,
pomadka, puder... szczegółów nie pamiętam.

1. Data: 2004-08-27 10:07:33

Od: "kika" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz sobie uświadomiłam, że nigdy nie używałam ichniej kolorówki. Jaka
> jest? Warto? Tusze zwłaszcza...
>
> Krusz.

Używałam pudrów w kamieniu. Według mnie są rewelacyjne, takie aksamitne,
cudownie matują i pod każdym względem dla mnie naj.

Pozdrawiam
Kika

pieniacy sie tonik??
tusz do rzęs pancerny