Re: Robak ! :)

Data: 2005-02-17 05:34:22
Temat: Re: Robak ! :)
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

__________________

> Próbowliście jednak z tym walczyć kiedyś ? :)
> --
> GABi

Jest 6 rano, nie śpię od godziny bo grypka zajęła mi drogi oddechowe
i w pozycjji poziomej mam utrudnione oddychanie. Te kilka godzin snu
mi starcza - nie czuję się senny.
Pierwsze więc pytanie: czy próbowałem z tym walczyć kiedyś ?
Tu potrzebna metodologia :-)
Jako WOLNY Człowiek i obywatel któremu NIC nie jest obce - jestem
po trochu psychologiem, fizykiem, matematykiem a przede wszystkim
"filozofem chłopskim" czyli "kowalem własnego losu".
Twoje pytanie jest na tyle szeroko sformułowane, że pozwala rozwinąć
wodze fantazji. Co wiemy:
GABi w jakiś bliżej niesprecyzowany ale konkretny sposób powiązana
z pspHOME pozostawia w swoim poście "choinkę" identyfikatorów
jako ślad postów przedpośców i pyta uczestników rozmowy czy
próbowali z tym "walczyć kiedyś ?". Sama oczywiście w nagłówku
wycina e-mail przedpoścy i MSGID czym ujawnia swoje nastawienie.
Można z tego domniemywać, że GABi jest przeciwna "choinkom"
Nasuwa się więc wniosek, że walka o którą pyta GABi to walka
"z choinkami" w odróżnieniu od "walki o choinki" które wydają się
przy okazji niejako toczonych dysput prowadzić rozmówcy. :-)
...a więc mamy wstępny 'objaw choroby' którym dla GABi są "choinki"
a dla przedpośców BRAK "choinek" ;D
GABi swoim postem wyraża aktywność -- jest OSOBĄ która wie
czego chce i walczy o to by "choinki" znikały z ogłoszeń i artykułów
zamieszczanych na "pl.sci.psychologia". Pyta przedpośców czy
walcząc o "choinki" próbowali jednak z tym walczyć kiedyś ?
Wymowa tego pytania jest narzędziem w rękach psychologa; wszak
nie ma takich tabletek które można by podesłać rozmówcom
po zjedzeniu których zmienią swoje nastawienie i zamiast tworzyć
"choinki" - będą je 'zwalczać'; a więc SŁOWEM można spróbować
wpłynąć w taki sposób na rozmówców by "wyszli z choroby" - hehe
o co więc chodzi w tej walce?
GABi przecież nie prezentuje swojego prywatnego jednostkowego
poglądu, że choinki jej zdaniem są "chorobą" ale przedstawia
stanowisko nazwimy to GTW które przyjęło sobie jakąś konwencję
i w ramach resocjalizacji próbuje narzucać tę konwencję społeczności.
Więc tu pytania powstają nowe: jeśli dla GTW "choinka" jest objawem
choroby to jaka może być przyczyna tej choroby? Czy zwalczając
skutki automatycznie likwiduje się przyczynę? ;D
hahaha - celowo GABi nie odpowiem co myślę aby pozostawić Ci
możliwość polemiki i rozwinięcia tematyki "walki z choinkami"
o choinka! ;DDD
REdaktor Edward Robak