Robak

1. Data: 2004-02-10 17:18:59

Temat: Robak
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostało mi się trochę po uszach... ;)))
Styl rzeczywiście godny 'Filozofa'.

Robak mi napisał:
> Każdy ZBOK ma swojego "emotikona"
> najserdeczniej jest mordować w rytm zasłony Mendelsona :-|
-----------

Odpisałem:
----------
Pomińmy zasłonę "".

No to popatrzmy co podaje oficjalna strona UGD tycztomka /że tak się
wyrażę,
o ile Radaktorzy pozwolą/:
Porównanie tycztom/ksrobak; ostatnie 12 miesięcy - można to wykonać
tutaj:
http://www.psphome.htc.net.pl/statystyki_wykresy_dyn
amiczne.html

tycztom / ksRobak
Posty 2238 3804
Nowe w?tki 60 38
Wyrazy 234885 205839
Wyrazy/Post 105 54
Linie cytowane 17796 61796
Linie napisane 35896 42112
LC/LP [%] 49.58 146.74
:) :-) 2115 2061
:) :-)/Wyrazy [%] 0.9 1
;) ;-) 1526 1941
;) ;-)/Wyrazy [%] 0.65 0.94
:( :-( 64 153
:( :-(/Wyrazy [%] 0.03 0.07
Wulgaryzmy 25 73
Wulg/Wyrazy [%] 0.01 0.04

Stosunkiem :)/wyrazy mnie przerastasz
Stosunkiem ;)/wyrazy też mnie przerastasz
Wulgaryzmami toś mnie cholero całkiem przerósł.

No to jeszcze raz:

Każdy ZBOK ma swojego "emotikona"
najserdeczniej jest mordować w rytm zasłony Mendelsona :-|

... po czym 'Mendelson' odsłonił zasłonę... przejrzał się
i szlag go trafił, bo dźgał sam w siebie

oTTo
-

Robak mi odpisał:
> [...]
>
> ... po czym 'Mendelson' odsłonił zasłonę... przejrzał się
> i szlag go trafił, bo dźgał sam w siebie

Ponieważ ZBOK nie rozumie tekstów to liczy literki.
Ponieważ ZBOK nie rozumie treści to atakuje rozmówcę.
Ponieważ ZBOK nie ma wyczucia (empatii) to wydaje mu się
że można napisać największe sk*rwysyństwo a emotikon
(uśmieszek) w tekście zwalnia go z odpowiedzialności.
Sram na ZBOKÓW

"Oficjalna strona UGD" -- czytaj: według tycztom'a każdy
uczestnik niemoderowanej grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
jest oficjalne kontrolowany i oceniany. Strzeżcie się. Ha!

"o ile Radaktorzy pozwolą" -- czytaj: według tycztom'a
uczestnik niemoderowanej grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
musi się pytać władz zwierzchnich o pozwolenie uczestnictwa
na grupie. Bójcie się. Redakcja patrzy, liczy i pozwala.
(wg. tycztoma oczywiście)

Nie boje się. To jest grupa niemoderowana a ZBOKÓW się
ujawnia. Samo wywalenie emotycztoma nie zwalnia z
odpowiedzialności za słowa.
\|/ re:
--
Każdy ZBOK ma swojego "emotikona"
najserdeczniej jest mordować w rytm zasłony Mendelsona :-|
---------

KONIEC CYATÓW :)

Nie ma co komentować :)
Rozgrzało Robaka do czerwoności :))

oTTo

P.S. Jako UGD PSP cieszę się, że http://www.psphome.htc.net.pl może być
moją
/i wielu innych UGD/ oficjalną stroną - w ramach aktywnego uczestnictwa
na
grupie. Nie może być ona /liczę na to Piotrze, Allu, inni/ oficjalną
stroną
dyżurnego DESTRUKTORA /czytaj: frustrato-postumentora, w zamierzeniu
którego
jest rozpierdzielenie wszystkiego, na co inni pracowali całymi latami/.

Mogę wyrazić taki pogląd, czy nie?

1. Data: 2004-02-10 17:26:36

Temat: Re: Robak
Od: "enni" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informatyk a rozsyła załączniki pewnie z wirusami.

:-)

enni

1. Data: 2004-02-10 17:27:08

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę wyrazić taki pogląd, czy nie?

Mozesz.
Ale - po co?

Poza tym nie zgadzam sie z toba. Robak jest takim samym uczestnikiem grupy
jak ty czy ja. Tworzenie jakiejs "arystokracji stronniczej";) nie wydaje mi
sie zabiegiem ani sensownym, ani pozytecznym. Ani, zdaje sie,
odpowiadajacym deklarowanym na stronie psp zamierzeniom.

Czy Robak jest dektruktywny czy nie, zalezy takze od reakcji, jakie
wywoluje: nie sposob nie ulec wrazeniu, iz kazdy kto wdaje sie z nim w
durnawe pseudopolemiki, aktywnie mu w owej destrukcji POMAGA. Bez tych
polemik, Robak bylby sobie, jak to robak, ot, walesajaca sie tu i owdzie
glizdwa.

Kaska

1. Data: 2004-02-10 17:35:09

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Informatyk a rozsyła załączniki pewnie z wirusami.

tak miało być :)

> :-)
>
> enni

Ochtycholero! Nie "ladne" tylko - piekne!
[Kaska]

1. Data: 2004-02-10 17:37:24

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Pyzol<- c0b4ag$144ljh$...@I...news.uni-berlin.de
naszkrobal/a:

> Mozesz.
> Ale - po co?

A po co robi się destrukcyjną nagonkę na grupowe http?
/o redakcji nie wspomnę/

> Kaska

oTTo

--
"Jeżeli zadajecie pytania, na które nie chciałybyście znać odpowiedzi,
musicie liczyć się z odpowiedzią, której nie chcecie usłyszeć."

1. Data: 2004-02-10 17:40:43

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> wrote in message
> A po co robi się destrukcyjną nagonkę na grupowe http?
> /o redakcji nie wspomnę/

Wsadz go do KF to i "nagonka" sie skonczy. Innym, rozgrzanym do granic
wytrzymalosci robakiem, radze to samo. Odzyskacie mnostwo czasu i energii na
sprawy bardziej merytoryczne niz dlubanie sie w glizdwach.

Kaska

1. Data: 2004-02-10 17:46:53

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Pyzol<- c0b53k$1521r7$...@I...news.uni-berlin.de
naszkrobal/a:

> Wsadz go do KF to i "nagonka" sie skonczy. Innym, rozgrzanym do granic
> wytrzymalosci robakiem, radze to samo. Odzyskacie mnostwo czasu i
> energii na sprawy bardziej merytoryczne niz dlubanie sie w glizdwach.

To ważne - dla mnie.
A jakbyś rozwiązała taki problem w domu?
Spędzam tu /nie rzadko/ sporo czasu.
No i?

> Kaska

oTTo

OK, mogę nie patrzeć na gościa = KF /problem,
ponieważ mój KF jest pusty/. Tylko co z tego?
Nawet nie patrząc na niego i tak się mogę wypierdzielić -
tak jak cały, podważany łomem przez pajaca, pociąg.
Ale OK.
Udawajmy, że nie ma problemu.

--
"A ak już przyjdzie nieodparta ochota, żeby coś napisać, to dobrze jest też oprócz
ręki zaangażować w tę czynność głowę." [Sobczak & Szpak]

1. Data: 2004-02-10 17:56:24

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nawet nie patrząc na niego i tak się mogę wypierdzielić -
> tak jak cały, podważany łomem przez pajaca, pociąg.

Wiesz co, Tomuś... ;)
ja tu takich "robaków" widzę dziesiątki..
a ten nie wydaje mi się wcale taki groźny.
Ty Chyba wzrok masz słaby albo Owsiki ;).

E.

1. Data: 2004-02-10 18:12:14

Od: "fen" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bez tych > polemik, Robak bylby sobie, jak to robak, ot, walesajaca sie tu i
owdzie glizdwa.
> Kaska>

MORDERCZYNI! Chce abym się zakrztusił i to czym, zwyk łą bułką! :)
Ps. No jak glizda może się wałęsać?

1. Data: 2004-02-10 18:13:45

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> wrote in message
> A jakbyś rozwiązała taki problem w domu?
> Spędzam tu /nie rzadko/ sporo czasu.
> No i?

No i co?
Coz to za porownanie?