Robaki w łazience

1. Data: 2004-06-16 20:57:33

Temat: Robaki w łazience
Od: "Norman Hunder" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się u mnie w bloku robaki w łazience. Nie wiem jak się nazywają
fachowo, takie małe (1cm), wijące się, łuskowate. No i pierwsze pytanie: jak
one się nazywają?

A teraz problem. Dopóki były w wannie to można było takiego delikwenta
spłukać, a że pojawiał się 2 razy w miesiącu to nie był to problem. Ale
ostatnio okazało się, że zaczynają wyłazić z łazienki... No i drugie
pytanie: jak się ich skutecznie pozbyć?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

1. Data: 2004-06-16 21:13:40

Temat: Re: Robaki w łazience
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norman Hunder wrote:

> Pojawiły się u mnie w bloku robaki w łazience. Nie wiem jak się nazywają
> fachowo, takie małe (1cm), wijące się, łuskowate. No i pierwsze pytanie: jak
> one się nazywają?

Luskowate, srebrnoszare, szybkie, zostawiajace na palcu pylek jak je
dotkniesz ? Rybiki cukrowe.

> [...]
> spłukać, a że pojawiał się 2 razy w miesiącu to nie był to problem. Ale
> ostatnio okazało się, że zaczynają wyłazić z łazienki... No i drugie

Archiwum grupy. Haslo : rybik cukrowy :)

Wojtek

1. Data: 2004-06-16 21:17:10

Od: "Norman Hunder" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak

> Luskowate, srebrnoszare, szybkie, zostawiajace na palcu pylek jak je
> dotkniesz ? Rybiki cukrowe.

> Archiwum grupy. Haslo : rybik cukrowy :)

Dzięki bardzo, już mi wiele pomogłeś :)

1. Data: 2004-06-17 08:00:43

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Norman Hunder" <n...@w...pl> writes:

> Pojawiły się u mnie w bloku robaki w łazience. Nie wiem jak się
> nazywają fachowo, takie małe (1cm), wijące się, łuskowate. No i
> pierwsze pytanie: jak one się nazywają?

Rybiki cukrowe, zwane silver fiszą. 8-) Zastosować specjalistyczną
trutkę - takie puszeczki z przynętą.

MJ

1. Data: 2004-06-17 10:06:31

Od: "tomkar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norman Hunder" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pojawiły się u mnie ...robaki w łazience.

BRYDAS!

>Nie wiem jak się nazywają...

To dopiero masz wielki problem ;)

> ...takie małe (1cm)...

Rzeczywiście małe nie warto mini sobie zawracać głowy.

>...jak się ich skutecznie pozbyć?

Po co? Poczekaj niech urosną, walka z takimi maluchami jest niehonorowa.
Posłuchaj lepiej piosenki Kuby Sienkiewicza. Nie znam tytułu, a leci to tak:
"... w kątach miejsce dla odpadków" - ups... lepiej pasuje w łazience.
Poczujesz się sie lepiej ;)

geberit - ktory?
pralka nie wypuszcza wody
(spam) Kobiecy kurs fotografii
Klej zamiast fugi??? Na pomoc!
Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 (zabudowa)