Robienie testu ciazowego...

1. Data: 2005-11-01 08:23:47

Temat: Robienie testu ciazowego...
Od: "A" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy test ciazowy trzeba robic na pierwszym siku rano ?:p
Czy mozna kiedy sie chce i jak to wplywa na wynik?

2. Data: 2005-11-01 08:37:52

Temat: Re: Robienie testu ciazowego...
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

najbardziej wiarygodny wynik będzie z pierwszego, porannego moczu,
szczególnie jeśli robisz test w dość krótkim czasie po ewentualnym
zapłodnieniu.
jednak uważa sie, ze po terminie spodziewanej miesiączki testy można
wykonywać o dowolnej porze dnia.
zresztą przeczytaj instrukcję od swojego testu.

3. Data: 2005-11-01 08:39:55

Od: "Maluszek" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy jaki jest test. Ja uważam że to nie ma znaczenia. Ja osobiście
robiłam 2 razy i to w południe ;)
Pozdrawiam
Madzia

4. Data: 2005-11-01 18:14:32

Od: "ds" <z...@s...dziekuje> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy test ciazowy trzeba robic na pierwszym siku rano ?:p
> Czy mozna kiedy sie chce i jak to wplywa na wynik?

testy ciazowe mozna wykonac o kazdej porze doby,
ale trzeba pamietac, iz jesli sie go robi kilka dni przed terminem
miesiaczki,
to bardziej wiarygodny wynik osiaga sie z porannego moczu.
Nie polecam jednak wykonywania testu w ogole wczesniej niz 2-3 dni
przed okresem, wynik negatywny nie zawsze oznacza brak ciazy,
bo poziom hormonu w moczu jest zbyt niski na "zaróżowienie kreski" ;).

Pozdrawiam
i zycze pozadanego wyniku ;))

5. Data: 2005-11-03 12:19:54

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy test ciazowy trzeba robic na pierwszym siku rano ?:p
> Czy mozna kiedy sie chce i jak to wplywa na wynik?
Można robić kiedy się chce, ale musi być to dzień w którym ma nastąpić
miesiączka

6. Data: 2005-11-05 16:29:50

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A napisał(a):
> Czy test ciazowy trzeba robic na pierwszym siku rano ?:p
> Czy mozna kiedy sie chce i jak to wplywa na wynik?

Dotyczy to nie tylko testow ciazowych, ale prawie wszytskich badan -
najlepiej wykonywac (badania w moczu) z porannej zbiorki gdzie stezenie nie
tylko metabolitow, ale i hormonow - w tym beta-HCG (hormon ciazowy) jest
najwieksze, badz badania na czczo w przypadku badan wykonywanych z krwi :))))

--
Wirgo

Pytanie o Astygmatyzm
[Gdzie] Prywatna przychodnia/klinika dermatologiczna
Guz piersi - laesio benigna
Ortodonta/Chirurg szczękowy
wyniki badan