Re: Robimy prawybory ? ;)

Data: 2010-06-08 12:30:19
Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: zażółcony <z...@o...pl>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hulc0o$s56$1@inews.gazeta.pl...
> A ja rozumiem Twój gniew !! ;)

U mnie raczej luzik, żaden gniew ;) Za stary jestem i w sumie zbyt łagodnie
potraktowany
przez życie, żeby do politycznych z gniewem ;) Mnie bolą odsetki od kredytów
najbardziej
- ale to moja żona, nie Tusk ;) mnie tak wrobiła ;)

> sprawach. Oprócz służby zdrowia są to sprawy nic nie znaczące dla
> Kowalskiego. Swoją drogą popraw mnie jeśli się mylę w kwestii o co
> chodziło z tą reformą i jak to się skończyło ? Z tego co pamiętam,
> chodziło zdaje się o przekształcenie szpitali w spółki prawa handlowego,
> ostatecznie stanęło na tym że dano taką możliwość ale bez konieczności
> szpitalom ? Była jakaś ekipa
Ja mam nadzieję, że się nie skończyło. I tyle ...

[ciach]
Oki, na pewno masz sporo racji. I to by było na tyle. Wygra tylko jeden.
Taka wada/zaleta demokracji.

> To może umówmy się tak. Nie zostawimy suchej nitki na Korwinie i jego
> pomysłach, ale proponuje robić to w starciu z pomysłami PO (ew. PiS) na
> rozwiązanie tych samych problemów. Co Ty na to ?

Oki. Weźmy na stół dwa tematy:
- epidemia grypy
- powódź

Po proszę o pomysły JKM na tę kwestię.
Jeśli chodzi o pomysły PO, to są one takie:
- epidemia: nie dać się zwieść mediom, naciskom i ogólnej histerii, tylko
pozwolić
specjalistom oceniać sytuację i od tej oceny uzależnić - wydać masę kasy,
czy nie.
- powódź: jak już wspomniałem, przebijać się z ideą: "nie ja[premier] Wam
wybierałem
wójta !". A szerzej: dostaniecie teraz kasę, chociaż jest z tym wąsko - no
bo jesteście
w katastrofalnej sytuacji - ale może postarajcie się na przyszłość wybierać
sobie do samorządu ludzi, którzy Wam zbudują te wały i utrzymają w należytym
stanie. Z tą poprawką, że oczywiscie to nie gwarantuje pełnego
bezpieczeństwa,
bo same wały nie wystarczą - ale potraktujcie te wały jako metaforę. Wy
lepiej widzicie,
co się dzieje w Waszej najbliższej okolicy, nie wszystko jest po naszej
stronie.

To są 'pomysły' niekoniecznie wcześniej obiecane, ale wdrożone.
jakie pomysły ma JKM, już post factum, na te kwestie ?