Re: Robimy prawybory ? ;)

Data: 2010-06-08 13:02:07
Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:huld4r$9b2$1@news.onet.pl...

> Oki. Weźmy na stół dwa tematy:
> - epidemia grypy
> - powódź
>
> Po proszę o pomysły JKM na tę kwestię.
> Jeśli chodzi o pomysły PO, to są one takie:
> - epidemia: nie dać się zwieść mediom, naciskom i ogólnej histerii, tylko
> pozwolić
> specjalistom oceniać sytuację i od tej oceny uzależnić - wydać masę kasy,
> czy nie.
> - powódź: jak już wspomniałem, przebijać się z ideą: "nie ja[premier] Wam
> wybierałem
> [...]

Powódź:

[JKM]
Wszystkie te "liberalne" partie chcą obecnie... zakazać budowania się na
terenach zalewowych.
To niewłaściwe podejście!

Jak napisałem w "Dzienniku Polskim": [PD]
http://korwin-mikke.pl/dziennik_polski/zobacz/przycz
yny_kleski_zywiolowej_/23741
[\PD]

To, że teren jest zalewowy, nie znaczy, że nie można na nim budować! Chętny
powinien tylko zostać ostrzeżony, ze raz na 10 lat może tu być powódź,
powinien podpisać, że wie o tym i nie będzie rościł żadnych pretensji z
powodu zalania (jak PZU zechce go ubezpieczyć - to ich sprawa...) - i (to
serwitut zapisany w księdze wieczystej!) podobny papier podpisze następny
nabywca. I niech sobie buduje.

Podłogi na parterze robi się z terakoty, a nie z drewna - i raz na dziesięć
lat wszystkie rzeczy z parteru i piwnicy trzeba tylko wynieść na I pierwsze
piętro...

To może się opłacać.

A winni tego, że nie ma ani odpowiednich ustaw, ani takich planów - powinni
odpowiadać przed Trybunałem Stanu i/lub sądami powszechnymi.

Wedle rangi i zasług.

I kandydaci na Prezydenta powinni się z'obowiązać, że tego dopilnują.
[\JKM]

Czyli. Nauczyć się z powodziami żyć.
Najprościej, najtaniej i najlepiej dla środowiska.

epidemia:

[JKM]
Dziennikarze na "świńskiej grypie" nadal robią świetne interesy. Niestety:
Polacy jakoś nie chcą na nia umierać - ale własnie doniesiono mi, że prasa
pisze o przerażeniu w Kętach, dokąd ma wrócić pielgrzymka z Meksyku.
Ja natomiast uparcie przypominam wszystkim Komentatorom, że wśród Nowej
Klasy panuje przekonanie, iż liczba ludzi na Ziemi jest zbyt wielka i trzeba
ją zmniejszyć.
W takim razie zamiast martwic się z powodu "świnskiej grypy" należałoby się
cieszyć!
Problem w tym, ze ONI nie chcą ryzykowac własnym życiem - ONI chcą
zmniejszać liczbę ludności poprzez zabijanie dzieci - w miarę możności
jeszcze nie urodzonych, bo to zdecydowanie łatwiej.
Niestety: z punktu widzenia selekcji naturalnej, jest to zabijanie losowe,
więc bezwartosciowe. Natomiast epidemia zabija osobniki słabsze. Jest więc
znacznie - z tego punktu widzenia - korzystniejsza dla ludzkości.
Kiedyś nasza etyka nakazywała narażać własne życie, by bronić życia
dzieci...
Ba! Kiedy to było...
[\JKM]

Przyznaję, że nie wiem czy jest to jakieś "stanowisko" w sprawie epiedemii.
Trafił mi się ten tekst jako jeden z pierwszych w góglu. Natomiast strasznie
jestem ciekaw jak się do tego ustosunkujesz. Powołuje się na działkę którą
świetnie znasz, logiczne to to jest, tyle że trudne do przełknięcia, nawet
jeśli człek się z tym zgadza :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.