Robimy prawybory ? ;)

121. Data: 2010-06-08 22:27:53

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wielu ludzi by różne rzeczy wolało. Ale JKM nie zagwarantuje tym
> kobietom, że ich małżeństwo nie skończy się rozwodem.

Prawo gwarantuje tym kobietom alimenty na siebie i dzieci.

> Dlatego to nie jest wybór 'wolałabym', tylko 'ryzyko'.
> Jak z pasami bezpieczeństwa - możesz nie zapinać.
> Tylko kto później ma płacić rentę dla niezdolnych do pracy ?

Mogli zapinać pasy. Mieli wybór.

--

Paulinka

122. Data: 2010-06-08 22:44:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Prawo gwarantuje tym kobietom alimenty na siebie i dzieci.

Na siebie zdaje się tylko w przypadku udowodnienia winy męża. Ale nawet
jeśli, to z alimentów nie płaci się przecież ZUSu, więc ilość składek na
emeryturę = 0.
A pomysły dawania wynagrodzenia "kurom domowym" raczej nie mają szans na
realizację.
http://www.polityka.pl/rynek/ekonomia/1500247,2,ile-
jest-warta-praca-kobiet-w-domu.read

--
Pozdrawiam - Aicha

123. Data: 2010-06-08 22:51:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Na siebie zdaje się tylko w przypadku udowodnienia winy męża. Ale nawet
> jeśli, to z alimentów nie płaci się przecież ZUSu, więc ilość składek na
> emeryturę = 0.

Alimenty są dożywotnie na kobietę, czy nie? Po co jej ZUS? Nie wiem,
musiałabym doczytać.

> A pomysły dawania wynagrodzenia "kurom domowym" raczej nie mają szans na
> realizację.
> http://www.polityka.pl/rynek/ekonomia/1500247,2,ile-
jest-warta-praca-kobiet-w-domu.read

Nie oszukujmy się ekonomicznie nie ma to żadnego sensu.

--

Paulinka

124. Data: 2010-06-08 23:13:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Alimenty są dożywotnie na kobietę, czy nie? Po co jej ZUS? Nie wiem,
> musiałabym doczytać.

Zależy od stopnia "winy" męża :)
http://www.naukowy.pl/alimenty-na-zone-jak-dlugo-vt1
1684.htm
I namieszałam trochę - nie dostanie osoba winna, w innym przypadku może
dostać. Zawsze jednak mężowi może się pogorszyć stopa życiowa i może
wnioskować o obniżenie płaconej kwoty. No i w każdej chwili może umrzeć.
Wtedy pomysł na przeżycie reszty żywota z kasy eksa niestety upada ;)

> Nie oszukujmy się ekonomicznie nie ma to żadnego sensu.

ZUS by się ucieszył ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

125. Data: 2010-06-08 23:18:58

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 09-czerwiec-10, kiedy Aicha otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

Wg mnie chodzi o minę węża. W kieszeni.

126. Data: 2010-06-08 23:25:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał:

> Wg mnie chodzi o minę węża. W kieszeni.

Niektóre nawet w garażu się nie mieszczą ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (i EOT, bo się znów rozpędzę i pimpuś dostanie
boleści:))

127. Data: 2010-06-09 03:12:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]

To przestaną robić głupoty oraz rozkraczać się razowo.

128. Data: 2010-06-09 06:08:36

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dałem w odpowiedzi na posta na który odpisałeś. W skrócie zbiorniczki
> retencyjne w okolicach górskich.

> Zbiorniki retencyjne w górach. Wiem że brzmi lakonicznie, wręcz głupawo
> ale ... :) Mamy Solinę, czyli coś co jest blisko tego o czym mówi JKM.
> Wikipedia milczy na temat powodzi na Sanie z 97, więc domniemuję że nie
> było. 2008 r. zalane w sumie 70 gospodarstw. Bierząca powódź na Sanie to
> poddopienie piwnic w paru budynkach w Sanoku. Tyle z Wikipedii. Dodatkowo
> artykuł, jak to w 2008 przebiegało
> http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
080801/REGION00/286003792
> Można sobie wyobrazić, co by było gdyby Soliny nie było.
> Złe rozwiązanie ?

Bardzo krótko:
- rozwiązanie może i nie jest bardzo złe, ale ... co ono ma wspólnego z
promowaną
przez JKM polityką minimalnych podatków ;) ? Kto ma budować i utrzymywać
te zbiorniki retencyjne ? Kto i za czyje pieniądze ma się zmagać z ekologami
(np.
w sądach) w celu wydarcia ziemii na te zbiorniki ?

- rozwiązania jeszcze lepsze niż zbiorniki retencyjne to zerwać z ideą "wał
od-do
i szybki spływ nadmiaru wody" - czyli pozwolić się rzekom rozlewać w lasach.
Z tego, co słyszałem, to Polska, pomimo tych powodzi, należy do najsuchszych
rejonów Europy. Ziemia wręcz pragnie, by ją częściej zalewać, oddaje
to potem w dwójnasów (cały ekosystem staje się wilgotniejszy, łącznie z
liczniejszymi
a mniej gwałtownymi i tragicznymi w skutkach opadami).
Niemcy zdaje się, po serii powodzi na Renie, powoli dojrzewają do takiego
zmienionego
myślenia o 'problemie wody'.
No ale znów: kto i po co ma to finansować ? Trzeba do tego silnego organizmu
państwowego, który ma na takie transformacje pieniadze. Żegnajcie niskie
podatki.

129. Data: 2010-06-09 06:32:30

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> No niestety.

Lepszy juz misio, niz awanturnik-prowokator.
I.

130. Data: 2010-06-09 07:30:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ku uciesze gawiedzi
> http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
.html
> zwaz jakim idiota jest ten czlowiek.

Dałeś artykuł - ok. Co konkretnie Ci w nim nie pasuje ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training