Robimy prawybory ? ;)

31. Data: 2010-06-08 09:32:55

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hul1jp$4lt$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie znasz jego poglądów na rolę kobiet???
> Gdyby te poglądy jeszcze jakieś wyuzdane były.......

Znam jego poglądy na rolę kobiet. Zważ jednak że (zawsze ?) podkreśla iż
jest to wizja dotycząca części rozkładu populacji. I w takim kontekście
trudno się nie zgodzić. Mogę się założyć o kolejny kiść bananów, że
większość kobiet wolała by mieć spokój i wolała by nie musieć robić kariery.
Co do wyuzdanych, cosik było ale aktualnie nie mogę znaleść ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2010-06-08 09:33:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi Ci o to: "kobieta glosuje tak jak jej maz, chyba, ze jest z nim
> sklocona, wtedy przeciwnie"? Jest w tym troche prawdy, iles kobiet tak
> robi, ale... ile osob swiadomie w ogole dokonuje wyborow?

Wiesz co, nie wiem jak głosują ludzie.
Zakładam (w swojej głupocie), że opierają się na jakichś realnych
przesłankach i chociażby...guścikach.

MK

33. Data: 2010-06-08 09:35:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> A czyż jest coś bardziej kuszącego od wyuzdanego seksu na blacie.
> Najlepiej w południe.
>
> Qra, dla tego chociażby mogłabym być podkuchenną

A tak Qro, twardo, zimno w dupinę i w ogóle przereklamowane.
Poza tym co to za wyuzdanie? No sama powiedz.....

MK

34. Data: 2010-06-08 09:36:41

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kariery.
> Co do wyuzdanych, cosik było ale aktualnie nie mogę znaleść ;)

Wielu ludzi by różne rzeczy wolało. Ale JKM nie zagwarantuje tym
kobietom, że ich małżeństwo nie skończy się rozwodem.
Dlatego to nie jest wybór 'wolałabym', tylko 'ryzyko'.
Jak z pasami bezpieczeństwa - możesz nie zapinać.
Tylko kto później ma płacić rentę dla niezdolnych do pracy ?

35. Data: 2010-06-08 09:37:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Niestety upraszcajac rzeczywistosc dochodzi do blednych wnioskow co do
> zakresu w jakim mozna upraszczac panstwo.

Poproszę o konkretny przykład błednego wniosku, wraz z uzasadnieniem
błędności.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

36. Data: 2010-06-08 09:37:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproszę o konkretny przykład błednego wniosku, wraz z uzasadnieniem
> błędności.

W zebach przyniesc?

37. Data: 2010-06-08 09:39:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co, nie wiem jak głosują ludzie.
> Zakładam (w swojej głupocie), że opierają się na jakichś realnych
> przesłankach i chociażby...guścikach.

Uhm, np. "podoba mi sie co ten kandydat mowi" (np. mowi, ze wybuduje 3mln
mieszkan).

38. Data: 2010-06-08 09:39:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klopot w tym, ze Korwin upraszcza rzeczywistosc do niebotycznych absurdow.
> Ale najbardziej dal ciala tutaj (wbrew tytulowi):
> http://tnij.org/korwinek

No nie zachował się tu facet, ale w sumie mówi o czymś istotnym. O dwóch
wizjach, podejścia do świata: epikurejskim i zaangażowanym. Błędem natomiast
jest twierdzenie, że jeden jest lepszy od drugiego - to prywatny wybór i
należy go szanować. I właściwie kropka.

MK

39. Data: 2010-06-08 09:39:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> ... o, myślę, że to dobra uwaga ...
> ... co innego upraszczać państwo, a co innego upraszczać rzeczywistość ...

Upraszczanie czasami pozwala dojść do jakichś wniosków.
Bo inaczej co pozostaje? Zagubienie w mnogości szczegółów i wariantów. I
jedno wielkie "właściwie to nie wiem" (bo zawsze jest jakieś ale.)

MK

40. Data: 2010-06-08 09:40:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak z pasami bezpieczeństwa - możesz nie zapinać.
> Tylko kto później ma płacić rentę dla niezdolnych do pracy ?

A co w zamian - w tym temacie proponuje BK, że nie posunę się do pytania o
gwarantowanie ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training