Roboty kuchenne

1. Data: 2002-12-23 09:49:28

Temat: Roboty kuchenne
Od: " Zajc" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupic robot kuchenny Kasia? Cenowo bardzo korzystny, duza funkcjonalnosc.
Pytanie czy sie sprawdza i czy w zblizonej cenie ( Kasia - 329 PLN)
moze jest cos lepszego?

Zajc

1. Data: 2002-12-23 10:25:32

Temat: Re: Roboty kuchenne
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie mam Ovatio 3 Moulinexu i jestem b.zadowolona (chyba jest
drozszy -nie wiem -kupilam okazyjnie ostatni egzemplarz). Nie mam pojecia
skad jestes, ale mam przed soba ulotke RTV EuroAGD (krakow) i jest
przeceniony "wieloczynnosciowy robot" Philips z serii Cucina na 299zl , ma
blender i miske z siekaczami. O ile pamietam , jak qpowalam Ovatio
zastanawialam sie nad tym modelem, bo podobno calkiem funkcjonalny. Ale moze
sie wypowie ktos, kto ma Cucinke? :o)
Pozdr.
Ita

1. Data: 2002-12-23 10:45:42

Od: "Mirabelka" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zajc"
> Czy warto kupic robot kuchenny Kasia? Cenowo bardzo korzystny, duza
funkcjonalnosc. Pytanie czy sie sprawdza i czy w zblizonej cenie ( Kasia -
329 PLN)
> moze jest cos lepszego?

Witaj :)!
Sprawdza sie, ale jezeli mialabym wybierac jeszcze raz, to kupilabym cos
ladniejszego. W moim odczuciu jest taki troche toporny z wygladu, poza tym
jest ok :)

pozdrawiam :)
Mirabelka

1. Data: 2002-12-23 10:56:26

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirabelka" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Zajc"
> funkcjonalnosc. Pytanie czy sie sprawdza i czy w zblizonej cenie ( Kasia -
> 329 PLN)

Wczoraj kupilam Cucine Philipsa w Hit Tesco w Poznaniu na Mragowskiej za 299
(przeceniony z 499). Ma 2,5 litrowy pojemnik, oprocz tego dzbanek do
koktajli, tarcza do warzyw na surowki i mizerie, tarcza do ziemniakow na
placki ziemniaczane (tarcze sa pelne metalowe, a nie tylko plastki z mala
wkladka), noz do siekania orzechow, mielonego, noz plastikowy do kremow,
piany i jeszcze przystawka emulgacyjna.

Wizualnie nie najgorszy. W instrukcji podaja, ze mozna w serwisie dokupic
np. tarcze do frytek
Po wlaczeniu nie jest strasznie glosny. Brakuje mi tylko w nim pjemnika na
te przystawki.

Ale za 299 uwazam, ze warto.

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2002-12-23 11:09:20

Od: " Zajc" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirabelka <m...@N...op.pl> napisał(a):

> [...]
> ladniejszego. W moim odczuciu jest taki troche toporny z wygladu, poza tym

Oczywiscie wyglad rzecz wazna, szczegolnie jesli ma to byc prezent ( jak to jest w
tym wypadku). Czy jednak nie brakuje Ci w nim jakiejs
funkcjonalnosci ktora Twoim zdaniem nakazuje wydanie ( b.niechetnie) wiekszych
pieniedzy ? Wiem, ze nie ma a maszynki do miesa, ale cos
jeszcze?

Zajc

1. Data: 2002-12-23 12:43:57

Od: "Mirabelka" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zajc" >
> Oczywiscie wyglad rzecz wazna, szczegolnie jesli ma to byc prezent ( jak
to jest w tym wypadku).

No wlasnie ;-) Moze przyjrzyj sie, jaki sprzet ma osoba, ktora chcesz
obdarowac. Mnie podoba sie stylistyka Moulinexa.

Czy jednak nie brakuje Ci w nim jakiejs
> funkcjonalnosci ktora Twoim zdaniem nakazuje wydanie ( b.niechetnie)
wiekszych pieniedzy ? Wiem, ze nie ma a maszynki do miesa, ale cos
> jeszcze?

Tak, brakuje mi maszynki do mielenia miesa, maku itp., nie moge ubic jednego
bialka na omlet dla dziecka (nawet 3 bialek nie ubije), bo mieszadlo nie
siega dna, pojemnik na odpadki w sokowirowce jest zbyt maly, po kilku
marchewkach trzeba go oprozniac. Ale wydaje mi sie, ze to sa juz takie
wydumane wymagania, ktorych raczej tez nie spelniaja rowniez inne roboty
(chociaz moze sie myle). Poza tym, to o czym pisze Nina, czego jej brakuje w
Cucine, to Kasia posiada. Jezeli wyglad nie jest problemem, to imo prezent
bedzie trafiony :-), ale to moje zdanie, moze ktos jeszcze cos Ci napisze o
Kasi.

pozdrawiam :-)
Mirabelka

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-12-23 13:04:54

Od: " Zajc" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirabelka <m...@N...op.pl> napisał(a):

> [...]
> (chociaz moze sie myle). Poza tym, to o czym pisze Nina, czego jej brakuje w

Ale moja ulubiona salatke jarzynowa da sie zrobic?

> Jezeli wyglad nie jest problemem, to imo prezent
> bedzie trafiony :-), ale to moje zdanie,

za ktore Ci bardzo dziekuje :)

> moze ktos jeszcze cos Ci napisze o Kasi.

no wlasnie :)

Zajc

1. Data: 2002-12-23 13:29:41

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Mirabelka <m...@N...op.pl> w
<news:au70fo$d4q$1@SunSITE.icm.edu.pl> napisał(a):

> Tak, brakuje mi maszynki do mielenia miesa, maku itp.

Maszynki do mielenia są do robotów Boscha. My mamy taki już starszawy,
ale przedwczoraj w Euro widziałem niemal nieróżniący się wyglądem,
więc sądzę, że i do nowych są.

> nie moge ubic jednego bialka na omlet dla dziecka (nawet 3 bialek
> nie ubije), bo mieszadlo nie siega dna,

Aż tak nie sprawdzałem. Zwykle piana jest potrzebna do ciasta, które
miesza się robotem, więc najwygodniej ubić oddzielnie mikserem
ręcznym. :-)

> pojemnik na odpadki w sokowirowce jest zbyt maly,

Sokowirówki chyba do Boscha nie było, ale nie jestem pewien.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-12-23 15:06:34

Od: " Zajc" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos mi powiedzial, ze nie mozna w Kasi robic ciast drozdzowych, czy to prawda ?

Zajc

Najpyszniejsza drozdzowa i naprawde najdelikatniejszy sernik
barszcz czerwony
Ryba w sosie
piersi z kurczaka z migdalami
Zupa z Glow karpia