Rodendron

1. Data: 2002-12-29 14:24:31

Temat: Rodendron
Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Mam male pytanko, posiadam na dzialce dwa rododedrony, i jedem ma sie dobrze
bo i jest juz starszy ale jest i mlodszy chyba poltora roku jest u mnie. i
ma kolo 50 cm. Pieknie rosnie paki ma kwiatowe, tylko mu liscie z dolnych
parti oblecialy. I zostaly tam puste galezie:(.
jak myslicie czy brakuje mu jakis mineralow czy ziemia jest slabo
dostosowana do niego???
Z gory bardzo dziekuje..

--
Z pozdrowieniami Abakus
//spergel.w.interia.pl

2. Data: 2002-12-29 15:07:41

Temat: Re: Rodendron
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Abakus" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
> parti oblecialy. I zostaly tam puste galezie:(.
> jak myslicie czy brakuje mu jakis mineralow czy ziemia jest slabo

Prawdopodobnie niewlasciwa ziemia (ujmujac inaczej - niewlasciwa roslina
w takiej ziemi). U mnie efekt jest podobny, w okolicy jest to typowy wyglad
rododendronow (sporo ludzi ma). Ziemia tu to twarda glina.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-12-30 08:43:03

Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedz, tez mi sie wydaje ze cos z ta ziemia, choc nie jest
gliniasta ale moze ma ine wady.
Musze mu przyszykowac podloze takie jak on lubie tylko to juz chyba na
jesieni bo teraz ma paki i chyba nie ma co go ruszac, jak myslisz.?
Abakus

4. Data: 2002-12-30 10:22:23

Od: "Marzena" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
skieruję od razu Pana na najlepsze, bo z pierwszej ręki , forum dyskusyjne
znanego i doświadczonego producenta rododendronów i innych roślin
kwasolubnych Jana Ciepłuchy, który z pasją i całą gorliwością udziela porad
nt. uprawy, ochrony i leczenia tychże roślin
www.cieplucha.com.pl
pozdrawiam
Marzena Maciejewska

5. Data: 2002-12-30 20:39:23

Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Marzeno!
bardzo bardzo dziekuje za pomoc jestem ogromnie wdzieczny za to ze pomogla
mi Pani:)
Z calego serca zycze Wszystkiego dobrego w Nowym Roku , samych usmiechow na
twarzy.
Pozdrawiam Grzesiek

--
Z pozdrowieniami Grzesiek i Amant
//spergel.w.interia.pl

6. Data: 2002-12-31 08:17:16

Od: "Marzena" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja również życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku, samych
sukcesów ogrodniczych, wspaniałych odmian i...powodzenia w uprawie
rododendronów
> [...]
> mi Pani:)
> Z calego serca zycze Wszystkiego dobrego w Nowym Roku , samych usmiechow

Jak sadzić ananasy
Program komputerowy do projektowania ogrodu
bardzo oryginalne rośliny
ogrody
Oczko wodne